Re: moja glowa za duzo mysli.. za duzo sobie wyobrazam!

From: "Jamnik" <p...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: moja glowa za duzo mysli.. za duzo sobie wyobrazam!
Date: Thu, 20 Sep 2001 01:09:38 +0200
Sender: t...@f...onet.pl@pc94.olsztyn.cvx.ppp.tpnet.pl

Użytkownik "Maciek" <s...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
news:3BA91513.646C7BF9@friko2.onet.pl...
> to jest powazny problem
>
> widze kobite, na ktorej mi zalezy, z papieroskiem i wyobrazam sobie, ze
> ona pali pewnie ze 100 lat.. pije, ladacznica i w ogole
>
> dzownie dzis do niej... 1 raz - sygnal, 30 sek bez odbioru, sekretarka
> 2 raz dzwonie, po powiedzmy 20 min - znow sekretarka
>
> Nie odbiera???
> przeciez wieczorem powinna byc w domu... niemozliwe zeby nie slyszala
>
> moze jest z kims innym??? gdzies poszla sie bawic.. a mi zalozy scieme
> znow
> a moze jest wlasnie z tym kims bardzo zajetea i nie moze odebrac... moze
> [...]

Masz wrazenie, ze ona Ciebie olewa, jesteś niepotrzebny, zabierasz jej cenny
czas? Nie mozesz czekac az ona Cie oleje tak na powaznie. Musisz olac ja
pierwszy. Powiedz jej ze to trudne ale tak musi byc. Lepiej jak Ty ja
olejesz- bedziesz mial satysfakcje psychologiczna ze nie zostales olany.
Pozdrawiam Jamnik