Re: moja kolej :(

Data: 2004-07-12 17:37:01
Temat: Re: moja kolej :(
Od: Eulalka <e...@w...pl>

Użytkownik Iwon(k)a napisał:

> nie, porownujemy ciebie, ktora stoi na strazy prywatnosci,
> ale jednak zagladajacej corce w jej rzeczy.

He, he, he - sprzątałaś kiedyś z zamkniętymi oczami? ;)
Wiesz... zazwyczaj ona stoi obok i mów co mozna wywalić a co nie. Ale
niech Ci bedzie - zaglądam wtedy w jej rzeczy :)

> a tak traktujesz swoje dziecko???

No teraz to przeginasz - miałam Cię za inteligentniejszą.

Dziecko traktuję jako niedojrzałe i mało jeszcze samodzielne.
Dorosły się tym od dziecka różni, że samodzielny winien być.
Ale jak się go traktuje jako odmóżdżonego to można się potem mocno zdziwić.

Eulalka

PS. W dalszej części możemy pogadać o łańcuchu i kagańcu. Chcesz?