Re: moja zimna zona - naprawde dluuuugie

Data: 2003-03-19 13:28:41
Temat: Re: moja zimna zona - naprawde dluuuugie
Od: Dorita <d...@t...pl>

Witam
Udalo mi sie dotrwac do konca twojej opowiesci, w zwiazku z ktora
nasuwaja mi sie pewne mysli.
Otoz jezeli chcecie byc ze soba razem, powinniscie podjac jakas
terapie-koniecznie. I nie moze czekac jedno na drugie. Moze Ty poprostu
umowisz Was do jakiejs poradni na konkretny termin? Byc moze na terapii
dowiecie sie w czym tak naprawde tkwi wasz problem, moze nauczycie sie
ze soba rozmawiac, o waszych uczuciach, o waszych relacjach...
Wydaje mi sie rowniez, ze twoja zona sama powinna isc na terapie. Jej
zimno najprawdopodobniej jest wynikiem tego co dzialo sie u niej w domu
(o ile pametam jej ojciec pil), to jest tak, ze jej napewno jest samej
ciezko z tym, jak sie zachowuje wobec Ciebie, z jej chlodnoscia, sama
pewnie ma to sobie za zle, ale nie potrafi nic z tym zrobic, poniewaz
trauma z dziecinstwa tak mocno sie na niej odbila. Pewnie w domu nie
nauczyli jej okazywania uczuc, dlatego jest jej tak trudno. Mysle ze ona
tak samo cierpi jak Ty, tyle ze ona dusi to w sobie. Sprobojcie podjac
krok w strone terapii-naprawde polecam.
Kolejna istotna sprawa to twoje picie, nie mozesz swojego bolu topic w
alkoholu, bo wtedy wasza sytuacja sie juz napewno nie zmieni, najwyzej
pogorszy. Powtorzy sie jej schemat z dziecinstwa, a przeciez na pewno
obydwoje tego nie chcecie.
Waszym podstawowym problemem jest nieumiejetnosc komunikowania sie i nad
tym musicie ostro popracowac.... na terapii, a wtedy jak nauczycie sie
zdrowych relacji, byc moze uda wam sie odkryc w zwiazku jakies pozytywne
jego strony, moze zaczniecie sie poznawac na nowo.
Po twoim poscie wnioskuje, ze jestes inteligentnym, wrazliwym
czlowiekiem, dlatego tez macie szanse zeby sobie pomoc. Ona na pewno
potrzebuje Ciebie, twojego wsparcia, a Ty potrzebujesz jej ciepla
czulosci... wiec zacznijcie dzialac, a nie tylko rozmawiac (i to zdawkowo)
Jezeli terapia by wam nie pomogla to wtedy juz nalezaloby sie zastanowic
nad rostaniem, no bo szkoda zebyscie zyli w takim spieciu do konca
waszych dni. Wtedy musicie dac sobie szanse na poznanie nowych osob, na
ponowne ulozenie szczescia. Ale zanim dojdziecie do tego punktu warto
powalczyc o zwiazek, chocby ze wzgledu na dziecko.

pozdrawiam
Dorita