Re: monotonna dieta

Data: 2004-01-08 15:54:06
Temat: Re: monotonna dieta
Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce>

Użytkownik Adamo 2. napisał:

> W sumie nie mam co do tego wątpliwości:) Chyba nikt nie uważa, że na
> pl.misc.dieta jest obecna reprezentatywna grupa Polaków;)

Raczej wybrani z wybranych ;-)))

> A skoro jest jakaś grupa opty Wrocławian, to powiedz mi, jak to jest, że nie
> znacie sklepów z żywnością "optymalną"

Bo ja znam optymalnych nie z Wroclawia.Sama we Wrocku nie mieszkam juz
kilka lat stad moja niezanjomosc sklepow. Moja wizyta w Arkadii we
Wrocku zakonczyla sie dla mnie niezbyt ciekawie , o czym na grupie juz
wspominalam i juz wiecej sie nie powtorze.

, pewnie ten który podałem nie jest
> jedyny? Wcześniej podałem też jajka;))

E... jakka byly na sile ;-))) ja kupuje jajka od swoich zaprzyjaznionych
wiesniakow.

Druga sprawa, zainteresowało mnie to
> sam sprawdzę któregoś dnia tą różnicę pomiędzy wyrobami optymalnymi a nie
> koszernymi i podzielę się spostrzeżeniami;)))

Tylko chleba nie sprawdzaj, prosze !
Widzisz, dla mnie wedliny zwykle sa po porsotu za slone. Nie smakuje mi
tez nadmiar wody w nich i jakis szary plyn wydobywajacy sie z plasterkow.
Poza tym sa za malo tluste ;-)))

Ale czekam na wyniki twoich degustacji Hafsa

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins