Re: montaż grilla ogrodowego

Data: 2011-05-14 19:59:56
Temat: Re: montaż grilla ogrodowego
Od: medea <x...@p...fm>

W dniu 2011-05-14 21:53, Bogdan pisze:

> za dużo teorii. Każdy zdun powie, że ta zaprawa wytrzymuje do 1400
> stopni. Wolno schnie, i dlatego należy ją podsuszyć kilka razy
> delikatnie wypalając. Musi po prostu glina stracić wodę bo jeśli nie
> to woda parując pokruszy zaprawę. Jeśli to jest takie jak na zdjęciu
> i stać będzie pod chmurką to zdecydowanie klej mrozoodporny.

Tak, to ten grill ze zdjęcia.
Coraz bardziej skłaniam się do kleju mrozoodpornego do płytek. Bo tak
sobie myślę, że przecież cały grill łącznie z obudową nie będzie się
rozgrzewał do temperatury 1000st, żeby stosować klej kominkowy. No a
odporność na wilgoć jest jednak istotniejsza.
Widuję tego typu grille w ogrodach dość często - czy ludzie tego niczym
nie sklejają, że temat wydaje się dziewiczy??

Ewa