Re: motocykl

Data: 2003-05-13 13:17:09
Temat: Re: motocykl
Od: "Wieslaw" <w...@5...it.pl>

Użytkownik "iks" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
news:b9qoaf$48h$1@zeus.polsl.gliwice.pl...
> ciekawa odskocznia, też tak bym chciał i mam w planach to zrobić.. jednak
> nie w najbliższym okresie... gdyż co najwyżej stać by mnie było na
motorynke
> lub komarka a to śrenia przyjemośc...

Mysle, ze motorynka tez moze dac duzo frajdy. A mnie tez nie bylo stac na
motocykl.
Wiecznie odkladalem to na nieokreslone lepsze czasy. Doszedlem do wniosku,
ze to moze teac wieczenie. Wiec poszedlem do banku i wzialem kredyt. Place
212 zl miesiecznie i dodam ze zadnych rat nie splacelem z taka chcecia.
Uczucie
kiedy spelniaja sie marzenie jest naprawde niesamowite. Balem sie, ze kiedy
to marzenie
zostanie spelnione to pojawi sie pustka. A gdzie tam! Jest jeszcze tyle
rzeczy do
zrobienia, ze zycia nie starczy.

Pozdrawiam

Wieslaw