Re: moze cos pozytywnego

Data: 2021-06-05 09:50:34
Temat: Re: moze cos pozytywnego
Od: trybun <M...@j...cb>

W dniu 04.06.2021 o 17:22, gazebo pisze:

> rozbawiles mnie, wiesz gdzie mam sklepy, ile mam dzielnic, i pewnie
> gdzie sie za parkowanie placi :] jak mowie, ze sie to nie kalkuluje to
> sie po prostu nie kalkuluje

Nie mam pojecia o twoich warunkach, nic o ich szczególności nie
pisaleś,.  Wiem tylko że jeżdżenie do mechanika z wycieraczką to absurd,
także kupno wycieraczek w wyspecjalizowanych sklepach.

> cos nie zrozumialem, albo faktycznie zrozumialem, katolicy wszystkich
> krajow laczcie sie, tylko co mi do tego?

Chodzi tylko o to że gnojstwo tak wychwalane w świecie jako najlepszy
ustrój potrafi zrobić przestępcę z najbardziej porządnego człowieka. A
tu na porządku dziennym praktyki szantażu, zastraszania i karania na
koniec.