moze ktos potrafi pomoc -tygodniowy bol glowy.. ;(

1. Data: 2006-05-29 06:58:27

Temat: moze ktos potrafi pomoc -tygodniowy bol glowy.. ;(
Od: "nicolla" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam, moze ktos mi potrafi pomoc bo sie mecze od tygdnia. Boli mnie
codziennie glowa..tak jakby w przedniej i srodkowej czesci. Taletki nic nie
pomagaja, czasami mam nawet zawroty glowy przy chodzeniu. A dzis t juz mnie
tak boli, jakbym wypila wczoraj comajmniej 2 litry napoju wysokorocentowego ;(
i mam nudnosci ;( w ciazy nie jestem.

Goraczki raczej nie mam ale jest mi non stp zimno + dreszcze.
Nie wiem moze ktos sie orientuje jak to leczyc albo co to moze byc? Myzlalam
ze moze zatoki ale nie mam kataru i z zatokami nigdy nie mialam problemu.
Prosze o jakas rade czy udac sie z tym do lekarza czy to nic powaznego i tylko
zmiany cisnienia ;(

nicolla

2. Data: 2006-05-29 07:34:34

Temat: Re: moze ktos potrafi pomoc -tygodniowy bol glowy.. ;(
Od: "abcD" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

to Ty nicolla z poznania?

3. Data: 2006-05-29 10:16:24

Od: "Kwiatek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

masz jakies stresy, nerwy? czesto bole glowy sa od tego-wyjscie pozbyc
sie przyczyny nerwow (latwo sie mowi,trudniej robi).

4. Data: 2006-05-29 11:42:46

Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

nicolla napisał(a):
> [...]
> Prosze o jakas rade czy udac sie z tym do lekarza czy to nic powaznego i tylko

Twarda jesteś! Od tygodnia silny ból głowy, a ty nie idziesz do lekarza?
Sądzę, że nikt z obecnych tu lekarzy nie zaproponuje ci niczego innego.
Sama przed pójściem do lekarza, jeśli masz takie możliwości, zmierz
sobie ciśnienie:
- 5 minut odpoczynku w pozycji siedzącej lub leżącej
- druga osoba po 5 minutach zakłada ci mankiet i wykonuje pomiar, albo
ty przed położeniem się zakładasz sobie mankiet, a po 5 minutach
włączasz urządzenie do mierzenia ciśnienia, żeby zrobiło pomiar.
- Robisz kilka pomiarów w ciągu dnia, jeśli możesz, a w szczególności
kiedy masz ból głowy.
Prawidłowe ciśnienie powinno być w okolicach 120/80 mmHg, jednak nie
powinno przekraczać 140/90 w spoczynku.
Jeśli masz dużo niższe od 120/80, to może to być przyczyną bólów, albo
jest to twoją cechą konstytucjonalną.
Jeśli masz powyżej 140/90 należy szukać przyczyny i zastanowić się, czy
nie ma to związku z bólem głowy.
Z zapisanymi pomiarami ciśnienia zgłoś się do lekarza pierwszego
kontaktu. Lepiej jest mieć zrobiony pomiar w domu, ponieważ wielu
ludziom znacznie skacze ciśnienie podczas wizyty u lekarza.

Pozdrawiam.

--
_ _ _ _
|_| |_| \ / |_ | \ / | |

5. Data: 2006-05-30 07:39:04

Od: "nicolla" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> masz jakies stresy, nerwy? czesto bole glowy sa od tego-wyjscie pozbyc
> sie przyczyny nerwow (latwo sie mowi,trudniej robi).

chyba nie stresy... normalnie to bym sie tym bolem nie przejela ale z reguly
bardzo bardzo rzadko mnie boli glowa i zastanawia mnie skad ten bol sie wzial,
paracetamol, ketonal i ibuprofen jakis najmocniejszy nie pomagaja... na
spacerku tez bylam i nic...jedynie jakies zlagodzenie objawow na jakis czas
ale bol wraca.. dzis juz dzwonilam do lekarza ale nie ma miejc,pojde chyba
moze gdzies bedzie jakas "luka" to p.doktor mnie moze przyjmie ;(

6. Data: 2006-05-30 09:48:39

Od: "JaMyszka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nicolla napisał(a):

> [...]
> ale bol wraca.. dzis juz dzwonilam do lekarza ale nie ma miejc,pojde chyba
> moze gdzies bedzie jakas "luka" to p.doktor mnie moze przyjmie ;(

Idź i zmierz ciśnienie! Nawet, jakbyś miała płacić!!
Jeśli będzie wysokie, to muszą Cię przyjąć!! Przynajmniej po to,
by dać odpowiednią dawkę leku!
Już uzyskałaś taką poradę!
Nie bagatelizuj tego!
Udary zdarzają się nawet młodym ludziom i są niespodziewane:(
A rekonwalescencja jest długotrwała po nich:(
I wiesz jak "upierdliwy" jest taki chory?
A wiesz jak świat i ludzie są "upierdliwi" dla takiego chorego??

--
Pozdrawiam :)
JM

poszukuję dobrego urologa lub androloga
czy mozna sie nie pocic
Zgrubienie opłucnej ściennej szczytu prawego
Co to jest ekstynkcja ?
Badanie moczu a sex