może na poważnie zacząć moderować

1. Data: 2008-11-23 11:27:08

Temat: może na poważnie zacząć moderować
Od: Tomek <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może udałoby sie moderować grupę, tak dużego natłoku filtrów jaki mam
na tej grupie to szok.
Widać usadowiły się tutaj inteligentni inaczej :)
ale byłaby to dla nich porażka :)
az

2. Data: 2008-11-23 12:35:55

Temat: Re: może na poważnie zacząć moderować
Od: "kalif" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Może udałoby sie moderować grupę, tak dużego natłoku filtrów jaki mam na
> tej grupie to szok.
> Widać usadowiły się tutaj inteligentni inaczej :)
> ale byłaby to dla nich porażka :)

Witam
Jak najbardziej jestem za ,czy wiesz jak się za to zabrać?
Czas jak by co to jest, aby tych sprawnych inaczej sprowadzić do "parteru"
Grupa kuchnia -to mają być sprawy związane z kuchnią a nie z innymi ....

3. Data: 2008-11-23 12:50:46

Od: Tomek <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kalif pisze:

> [...]
> Grupa kuchnia -to mają być sprawy związane z kuchnią a nie z innymi ....

No ja moge się podjąć ale nie za darmo. Umówmy sie że raz w tygodniu
twoja mama popuści mi majtków i załatwione, co ty na to?

4. Data: 2008-11-23 13:02:23

Od: wujek staszek <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek pisze:
> Może udałoby sie moderować grupę, tak dużego natłoku filtrów jaki mam
> na tej grupie to szok.

Zainstaluj Hamstera, dodaj linijkę do scores.hst
=-7000 Organization "iUsenet.com"
=-7000 From panslavista@*.pl
=-7000 From ikselka@*.pl
ewentualnie inne i po krzyku. Ja nie widzę tych matołów, ewentualnie ich cytaty
jak jakiś debil ich zacytuje, a wtedy on też do KF.

5. Data: 2008-11-23 13:06:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Nov 2008 13:35:55 +0100, kalif napisał(a):

> [...]
> Grupa kuchnia -to mają być sprawy związane z kuchnią a nie z innymi ....

No, póki co to widzę, że to ciebie sprowadzono przed chwila do... parteru
:-DDD

6. Data: 2008-11-23 13:07:45

Od: "! JÓSIEF ! PIŁSÓCKI !" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wujek staszek pisze:
> cytaty jak jakiś debil ich zacytuje, a wtedy on też do KF.

o hójek cienka riposta! witamy!

7. Data: 2008-11-23 14:03:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Nov 2008 14:43:15 +0100, Artur Fortuna napisał(a):

> Skoro nikogo z nas to nie interesuje to znaczy, że nie ma
> problemu.

To się nazywa WOLNOŚĆ :-)

8. Data: 2008-11-23 14:06:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...i jeszcze "=-7000 From i...@g...pl", matole :-)

9. Data: 2008-11-23 14:31:41

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> ...i jeszcze "=-7000 From i...@g...pl", matole :-)

Nie podpowiadaj, niech się sam męczy :>

--
Pozdrawiam - Aicha

10. Data: 2008-11-23 18:12:39

Od: "Bartłomiej Litwin" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jestem za!!!!

> [...]
> tej grupie to szok.
> Widać usadowiły się tutaj inteligentni inaczej :)

po co zakwaszać (gotowanie buraczków)
Re: Makijaż permanentny
Pyszna strona
grzybki chitake