pszepraszam

1. Data: 2008-11-23 13:50:23

Temat: pszepraszam
Od: "! JÓSIEF ! PIŁSÓCKI !" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

za moie hamskie zachowanie jestem tylko malym nedznym szczurkiem
kturego tatus molestowal

2. Data: 2008-11-23 14:11:30

Temat: TROL NIE WŁĄCZYŁ ANOMIZERA!!!
Od: Mariusz Kraśnicki <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

! JÓSIEF ! PIŁSÓCKI ! pisze:
> za moie hamskie zachowanie jestem tylko malym nedznym szczurkiem
> kturego tatus molestowal

mili państwo, trol nie właczył anonimowego serwera. Kto ma do niego
sprawy prokuratorskie, niech kopiuje nagłówki i przekazuje do
prokuratury, a wiem że kilka osób złożyło na niego wnioski.

3. Data: 2008-11-23 14:22:45

Temat: Re: TROL NIE WLACZYL ANOMIZERA!!!
Od: "Michal" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mili panstwo, trol nie wlaczyl anonimowego serwera. Kto ma do niego sprawy
> prokuratorskie, niech kopiuje naglówki i przekazuje do prokuratury, a wiem
> ze kilka osób zlozylo na niego wnioski.

moze sie ktos podszywa?

4. Data: 2008-11-23 14:38:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Nov 2008 15:22:45 +0100, Michal napisał(a):

> moze sie ktos podszywa?

To własnie wynika z treści postu.

Ludzie jednak są naiwni... i bardzo, bardzo, bardzo chcą się na
kimkolwiek(!) zemścić, przeto nie watpię, że sporo "sprawiedliwych" rzuci
się na ten ślad :-)

5. Data: 2008-11-23 15:09:28

Temat: Re: TROL NIE WŁĄCZYŁ ANOMIZERA!!!
Od: "slovakia.emanuela" <e...@h...sk> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Kraśnicki pisze:

> mili państwo, trol nie właczył anonimowego serwera. Kto ma do niego
> sprawy prokuratorskie, niech kopiuje nagłówki i przekazuje do
> prokuratury, a wiem że kilka osób złożyło na niego wnioski.

jesz kał ?

6. Data: 2008-11-23 15:25:32

Od: "! JÓSIEF ! PIŁSÓCKI !" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Kraśnicki pisze:

> mili państwo, trol nie właczył anonimowego serwera. Kto ma do niego
> sprawy prokuratorskie, niech kopiuje nagłówki i przekazuje do
> prokuratury, a wiem że kilka osób złożyło na niego wnioski.

dobra nie włonczyłem anomizera, ale pisałem z karty gsm

7. Data: 2008-11-23 15:25:59

Od: "! JÓSIEF ! PIŁSÓCKI !" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> To własnie wynika z treści postu.
>
> Ludzie jednak są naiwni... i bardzo, bardzo, bardzo chcą się na
> kimkolwiek(!) zemścić, przeto nie watpię, że sporo "sprawiedliwych" rzuci
> się na ten ślad :-)

i myślisz rze podadzom mje na milicje?

8. Data: 2008-11-23 15:26:26

Od: "! JÓSIEF ! PIŁSÓCKI !" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal pisze:

> moze sie ktos podszywa?

tak tak, podszył podszył!

9. Data: 2008-11-23 15:53:16

Od: "! JÓSIEF ! PIŁSÓCKI !" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2008-11-23 18:49:31

Od: ssaa <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

! JÓSIEF ! PIŁSÓCKI ! pisze:
> kturego tatus molestowal

> dobra nie włonczyłem anomizera, ale pisałem z karty gsm

aleś ty smierdzielu bezczelny

może na poważnie zacząć moderować
po co zakwaszać (gotowanie buraczków)
Re: Makijaż permanentny