może na poważnie zacząć moderować

11. Data: 2008-11-23 18:59:34

Temat: Re: może na poważnie zacząć moderować
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Nov 2008 15:31:41 +0100, Aicha napisał(a):

> Nie podpowiadaj, niech się sam męczy :>

Matołowi należy pomóc, i tak już jest pokrzywdzony matolstwem.

12. Data: 2008-11-23 19:00:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Nov 2008 19:12:39 +0100, Bartłomiej Litwin napisał(a):

> jestem za!!!!

A ja zawsze przed :-)

13. Data: 2008-11-23 19:04:33

Od: "! JÓSIEF ! PIŁSÓCKI !" <ÓÓÓÓÓÓÓÓÓ@ÓÓÓ.ÓÓÓ> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> A ja zawsze przed :-)

on kłamie, za jest zawsze jego ojciec, dopiero on

14. Data: 2008-11-24 07:26:50

Od: Tomek <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Fortuna pisze:
> [...]
> 5. Potem wygrać głosowanie ogłoszone na pl.news.announce
> To ostatnie jest najłatwiejsze, przy dobrze umotywowanym wniosku głosów
> przeciw niemal nie będzie, ale może być problem ze znalezieniem bodaj 50
> osób, którym zechce się zagłosować (i podać swoje nazwisko i imię).
>
> Na razie leżymy przy punkcie pierwszym - jeśli osoby regularnie piszące
> na grupę nie wypowiadają się w takim temacie to nie ma najmniejszych
> szans by dyskusja nad naszym wnioskiem na pl.news.nowe-grupy przeszła
> pozytywnie. Skoro nikogo z nas to nie interesuje to znaczy, że nie ma

czy gdzieś dowiadywałeś się w temacie, może jednak udałoby sie to zrobić

az

15. Data: 2008-11-24 07:38:11

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek" <a...@p...onet.pl> wrote in message

Grupa umrze z powodu uwiądu. Lepiej poszukać i skutecznie załatwić Kupściów
i Bluzgaczy, gdyż to oni są niszczycielami grupy, a nie ja czy XL.
Dwie podstawowe rzeczy - kilka postów "nie na temat" nie niszczy grupy.
Merytorycznośc postów - to działanie przeciw spamowi. Ten post też jest
niemerytoryczny i jest odpowiedzią na spam rozpoczety przez autora
pierwszego postu w wątku.
Prawdziwy żart jest tynfa wart.

16. Data: 2008-11-24 16:33:27

Od: Karmakoma <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Nov 2008 12:27:08 +0100, Tomek napisał(a):

> [...]
> na tej grupie to szok.
> Widać usadowiły się tutaj inteligentni inaczej :)

ja też jestem za moderowaniem. kiedyś to była fajna grupa, na której można
było ciekawych rzeczy się dowiedzieć...

pozdr.

K.

17. Data: 2008-11-24 16:39:56

Od: Wiesława Parzydło <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tak samo jestem za, kiedyś były tu fajne przepisy, a teraz tylko kupy
podajom, przyrzondziłam takom mojemu TYGRYSOWI i mi potbił oko.

18. Data: 2008-11-24 20:16:03

Od: Bluemoonlavender <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Nov 23, 3:27 am, Tomek <a...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> na tej grupie to szok.
> Widać usadowiły się tutaj inteligentni inaczej :)

Latwiej byloby zalozyc pl.rec.kuchnia-moderowana, mozna ominac jedno
glosowanie.

19. Data: 2008-11-25 07:06:54

Od: Tomek <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluemoonlavender pisze:

> Latwiej byloby zalozyc pl.rec.kuchnia-moderowana, mozna ominac jedno
> glosowanie.

mnie tez sie wydaje że lepiej założyć nową grupę moderowaną, widzę że
mamy coraz więcej głosów, chyba jednak dojrzejemy do tego
az

20. Data: 2008-11-25 12:24:19

Od: "Zuzanna Z." <n...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Myślę, że wiele osób pojawiłoby się tutaj, zaczęło czytać i pisać jakby te
JÓSIEFY i kupy zniknęły, a grupa wróciłaby do stanu sprzed np 2 lat. Mysle,
że moderacja to jedyne rozwiązanie! Swoją drogą zastanawia mnie ile lat
trzeba mieć i kim trzeba być by takie coś bawiło i to nie jednorazowo, a tak
długo... Ehhh... Jestem za moderowaniem!

po co zakwaszać (gotowanie buraczków)
Re: Makijaż permanentny
Pyszna strona
grzybki chitake