Re: nadci?nienie oporne na leczenie

Data: 2007-07-18 06:14:12
Temat: Re: nadci?nienie oporne na leczenie
Od: "Darek" <e...@o...pl>

> A może spróbowaby? wzi?c sprawę w swoje ręce. Medycyna nie zna powodów
> zwiększonego cisnienia w 85% przypadków.

wziałem od początku leczenia!
1.rzuciłem palenie

> Na Twoim miej?cu spróbowalbym trzech rzeczy:
> 1. dużo ruchu, sportu. Sprawdż swoje ci?nienie po wysilku fizycznym: jeżeli
> maleje to dobry znak

zaczałem biegać co drugi dzień od 30min-60min, średnio 45min na tentnie
140-150. Przy EKG wysiłkowym powiedziano mi że duże ciśnienia zaczynają sie u mnie
pojawiać powyżej tętna 160, powyżej przemian tlenowych. Ja biegam na typowym
tętnie zwanym wśród biegaczy owb1.

Co do ciśnienia, tak właściwie bieganie to jedyny skuteczny sposób na obniżenie
ciśnienia. Tak około 20-30min po zakonczonym biegu, ciśnienie spada mi do
wartości 120-130/70-80. W zależności od długości biegu, efekt utrzymuje się od
1h 2h do nawet kilku godzin przy wybieganiach ok 60min.

> "The first thing it does is it increases the phosphate depletion of the
> hepatocyte which ultimately causes an increase in uric acid. Uric acid is an
> inhibitor of nitric oxide, nitric oxide is your naturally occurring blood
> pressure lowerer. And so fructose is famous for causing hypertension"

pierwszy raz spotykam się z taką opina, jeszcze żaden lekarz nie mówił
mi o złym wpływie fruktozy na ciśnienie krwi. W sumie dość ciekawe.
Czy tlenek azotu ma bardzo duzy wpływ na ciśnienie?

Pozdrawiam
Darek