nadcisnienie tetnicze - prosze o pomoc

1. Data: 2005-12-09 15:58:59

Temat: nadcisnienie tetnicze - prosze o pomoc
Od: "Zullka" <i...@w...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie
Mam 27 lat :)
osatnio mam wysokie cisnienie - najwyzsze 160/100 w zeszłym tygodniu i 2
m-ce temu.
Morfologia ok, w badaniach biochemicznych - mało potasu, ogólne badanie
moczu w normie.

Dzisiaj byłam u lekarza, zmierzył cienienie - 135/100. przepisał lek
obnizajacy i potas.

Lekarz powiedział narazie, że przez m-c mierzyc cienienie i zapisywac, brac
leki a pozniej przyjsc do niego.
Dodam, że w rodzinie mam bardzo duzo nadciśnieniowców.

Mniej wiecej jak zaczeły sie problemy z cisnieniem mam r9owniez bóle głowy.
Dwoch neurologów mnie badało, nie zauwazyło zadnych zmian. Ostatni stawia na
neuralgie przypotyliczna.
Czy nadcisnienie moze powodowac podobne bóle głowy do neuragii?

Jakie badania powinnam wykonac w celu diagnostyki nadcisnienia?

Z góry dziekuje za odpowiedz
Pozdrawiam
Zullka

2. Data: 2005-12-09 16:08:46

Temat: Re: nadcisnienie tetnicze - prosze o pomoc
Od: "Zullka" <i...@w...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> osatnio mam wysokie cisnienie - najwyzsze 160/100 w zeszłym tygodniu i 2
> m-ce temu.

dodam, ze 2 m-ce temu miałam tez robione EKG serca
pozdrawiam
Zullka

3. Data: 2005-12-09 16:22:09

Od: "Zullka" <i...@w...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dodam, ze 2 m-ce temu miałam tez robione EKG serca
i było w normie ;)

4. Data: 2005-12-09 20:32:45

Od: "gburek" <z...@z...net.pl_Bez_spamu_prosze> szukaj wiadomości tego autora

jestes osoba mloda, masz wysokie RR rozkurczowe
warto wiec sprawdzic szerokosc tetnic nerkowych bo to moze byc jedna z
przyczyn nadcisnienia

--
Dominik

5. Data: 2005-12-10 07:31:43

Od: "Zullka" <i...@w...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gburek" <z...@z...net.pl_Bez_spamu_prosze> napisał w
wiadomości news:dncpmt$d25$1@nemesis.news.tpi.pl...
> jestes osoba mloda, masz wysokie RR rozkurczowe
> warto wiec sprawdzic szerokosc tetnic nerkowych bo to moze byc jedna z
> przyczyn nadcisnienia

Czy USG nerek moze cos takiego zdiagnozowac??
Z góry dziekuje
Pozdrawiam,
Zullka

CHEŁM Ginekolog Opałczyński