nadciśnienie w kulturystyce

1. Data: 2002-06-01 08:56:46

Temat: nadciśnienie w kulturystyce
Od: "DARS" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ćwicze od 8 lat, od 3 mam nadciśnienie. Niekturzy lekarze uważają że mogę a
niekturzy że nie. Jeżeli ktoś wie coś na ten temat lub zna dobrego lekarza
sportowego to proszę o pomoc. Z góry dziękuje.

Tomala

2. Data: 2002-06-01 09:40:27

Temat: Re: nadciśnienie w kulturystyce
Od: "DARS" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ćwicze od 8 lat, od 3 mam nadciśnienie. Niektórzy lekarze uważają że mogę a
niektórzy że nie. Jeżeli ktoś wie coś na ten temat lub zna dobrego lekarza
sportowego to proszę o pomoc. Z góry dziękuje.

Sorki za błędy !

<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>
Tomala
t...@p...onet.pl
<<<<<<>>>>>>>>>>>>>

3. Data: 2002-06-01 10:18:39

Od: "ja\(dzia\)" <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DARS" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> niektórzy że nie. Jeżeli ktoś wie coś na ten temat lub zna dobrego lekarza
> sportowego to proszę o pomoc. Z góry dziękuje.

Nie piszesz nic bliżej na temat swojego nadciśnienia- jakie są wartrości,
czy się leczysz.... Jeżeli uprawiasz kulturystykę, to mniemam, że jesteś
człowiekiem młodym. A u młodych ludzi nadciśnienie jest najczęsciej wtórne-
tzn. świadczy o jakis chorobach, których jest objawem. Należaloby to
sprawdzić.
Ale mimo wszystko- ćwiczenia siłowe są zabronione przy nadciśnieniu
tętniczym.
--
ja(dzia)
j...@k...net.pl

4. Data: 2002-06-01 11:36:46

Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Użytkownik "ja(dzia)" <j...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> Nie piszesz nic bliżej na temat swojego nadciśnienia- jakie są wartrości,
> czy się leczysz....

Nadcisnienie moze byc efektem stosowania sterydow, co chyba bylo kiedys
calkiem powszechna 'zabawa' wsrod pakerow. Jesli stosujesz - odstaw sterydy.
Najlepiej w porozumieniu z lekarzem. Nie warto niszczyc zdrowia dla 'masy'.

Jesli nie - raczej odradzam pakowanie...

I w ogole raczej odradzam pakowanie:))

m.

5. Data: 2002-06-02 12:06:36

Od: "Veronika" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I w ogole raczej odradzam pakowanie:))
>
> m.

Dlaczego? Dlaczego odradzasz pakowanie?

V-V

6. Data: 2002-06-03 09:09:34

Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Użytkownik "Veronika" <v...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:add1s8$d2b$1@news.tpi.pl...
> Dlaczego? Dlaczego odradzasz pakowanie?

Najpierw zdefiniujmy pakowanie.
Pod tym pojeciem rozumiem kompleks dzialan zmierzajacy do uzyskania mozliwie
najwiekszej masy miesniowej.
Uzyskuje sie to przez:
1. intensywne cwiczenia w specyficznym rezimie (maksymalne obciazenia, malo
powtorzen)
2. suplementacje bialka, aminokwasow, kreatyny i bog wie czego jeszcze
3. leki. Obecnie chyba najczesciej stosowany jest hormon wzrostu - wspomaga
anabolizm i m. in. powoduje akromegalie - stad Arnold i inni maja takie
wielkie, kwadratowe szczeki i duze dlonie i stopy. Koszt hormonu wzrostujest
duzy, nie jest oficjalnie dostepny bez recepty, a nieoficjalnie sprowadza
sie go z krajow WNP - otrzymywany ze zwlok, nie biotechnologicznie - czyli
potencjalnie rezerwuarek CJD... Biedniejsi stosuja sterydy - czyli cukrzyca,
nadcisnienie, choroba wrzodowa, przerost prostaty...

Dlatego odradzam pakowanie, bo to bardzo paskudna rzecz.

Oczywiscie nie mam nic przeciwko umiarkowanym cwiczeniom na silowni. Sam tez

7. Data: 2002-06-03 09:17:11

Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

> [...]

Najpierw zdefiniujmy pakowanie.
Pod tym pojeciem rozumiem kompleks dzialan zmierzajacy do uzyskania mozliwie
1. intensywne cwiczenia w specyficznym rezimie (submaksymalne obciazenia,
malo
powtorzen). Duze obciazenia - duze ryzyko uszkodzenia miesni, stawow,
sciegien, kosci. Mala ilosc powtorzen - slaby wplyw stymulujacy na uklad
krazeniowo - oddechowy i maly wzrost wydolnosci wysilkowej. Czasem za maly.
2. suplementacje bialka, aminokwasow, karnityny i bog wie czego jeszcze. Bog
wie z jakich zrodel. Proszek dostepny w puszkach dla pakerow moze byc rownie
dobrze robiony z wysokiej jakosci miesa cielecego jak i z krowich mozgow - a
poniewaz zawsze bedzie wygladal tak samo - mysle, ze producenci oszczedzaja
pieniadze. Zwlaszcza producenci tych tanszych odzywek. Zapotrzebowanie
pakera na bialko jest znacznie wieksze, niz normalnego czlowieka - stad
bedzie jadl pasza tresciwa z puszek...
[...]

Czy widzialas kiedys kulturyste-emeryta? Tak jak i sumatori-emeryta?

Oczywiscie nie mam nic przeciwko umiarkowanym cwiczeniom na silowni. Takie
cwiczenia moga wspomoc w czasie odchudzania, pomoc w modelowaniu sylwetki,
podniesc ogolna wydolnosc fizyczna i tak dalej. Tylko, ze wplyw takich
cwiczen na 'mase' jest znikomy. Sam w korzystalem z silowni rekreacynie
ponad rok i bylo OK - ale buly mi nie urosly jak Arnoldowi! I u wiekszosci
ludzi nie urosna.

Znalem 2 profesjonalnych trenerow 'kulturystycznych'. Zaden z nich nie
stosowal suplementow ani hormonow, i obaj wygladali raczej 'normalnie', a
cwiczyli intensywnie wlasciwie codziennie.

I tyle z mojej strony.

m.

8. Data: 2002-06-03 09:17:53

Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

9. Data: 2002-06-03 09:20:31

Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Hej, [...]

Bardzo przepraszam za powyzsze, Outlook mi zeswirowal a nie umiem usuwac
postow z listy...

m.

10. Data: 2002-06-05 07:21:28

Od: "Veronika" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję bardzo. Dobrze, że nie jestem aż tak, jak mężczyźni narażona na
pakowanie :-)
V-V

> [...]
>
> Dlatego odradzam pakowanie, bo to bardzo paskudna rzecz.
>
> Oczywiscie nie mam nic przeciwko umiarkowanym cwiczeniom na silowni. Sam

jak walczyc z alergia???
oddech niezbyt swiezy - pomocy!!!!
CO SADZI ADAM Z TARNOWA
Straciłam głos - jak się leczyć?