Re: nadruk na koszulk

Data: 2003-02-18 00:17:20
Temat: Re: nadruk na koszulk
Od: "Tes" <t...@n...poczta.onet.pl>

Kamiles wrote:
> orientuje się ktoś ile kosztuje kartka A4, z materiałem który
> żelazkiem przytwierdza się do koszulki?? Np. żebym móg powycinać
> KAMILES i poszpanować w szkole ;) jakieś rady?? ma ktoś w tym wprawę
> oprócz Homa??
>
> Kamiles

Ja kiedyś kupowałam i chyba to wychodziło ok 4 zł za A4.
Chodzi o taką na której się drukuje .
Ale jakościowo to nic nadzwyczajnego. Małe obrazki to
jeszcze jako tako się trzymały, ale większy to się zrobił
trochę sztywny, zaczął się łuszczyć i popękał. I trzeba bardzo
uważać przy prasowaniu po praniu.

tes