Re: nadruk na koszulkę

Data: 2003-02-18 21:29:36
Temat: Re: nadruk na koszulkę
Od: drzewko <d...@b...net>

a...@o...pl wrote:

> Z kliszy rentgenowaskiej wycinam szablon, przykladam do ciucha, (miedzy prawa a
> lewa strone wkladam gazete, coby sie plecy nie pobrudzil;y) i przejezdzam malym
> waleczkim umaczanym w farbie akrylowej. Farba akrylowa moze byc najzwyklejsza
> (taka np do mebli) albo do tkanin (w sklepach dla plasyukow). I to sobie potem
> schnie, a jk wyschnie utrwalam zelazkiem (ale prasuje przez gazete).
> pozdr
> annaweronika

Hejka!
A ja widzialam calkiem niedawno w Auchanie w dziale papierniczym farby
akrylowe "puchnace" do tkanin, cena ok. 30 zl za 5 kolorow, jesli dobrze
pamietam. Jest to w takich pojemniczkach jak Window Color czy inne
Kolorowe Zelki. Mysle, ze to tez pomysl, rysujesz kontur na koszulce , a
potem ciach farba i masz wypukly obrazek.

Z kolei ja sie zastanawialam, czy ta farba trzymalaby sie skorupki
jajka, bo pomyslalam o pisankach z wypuklym wzorkiem :)

Pozdrawiam cieplo
drzewko