nadzienie serowe - pomocy! :-)

1. Data: 2006-12-23 12:24:43

Temat: nadzienie serowe - pomocy! :-)
Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam w planach zrobienie "kulebiaczków" - przepis poniżej. Chciałabym je
jednak zrobić nie z kapustą, ale z nadzieniem serowym.
Wymyśliłam, że wymieszam biały ser (twaróg) ze startym żóltym serem i
doprawię.
Nie mam jednak pojęcia, jak zachowa się taka masa podczas pieczenia i czy
będzie jadalna.
Czy ktoś ma może przepis na nadzienie serowe, które nadaje się do obróbki
cieplnej w piekarniku?

A oto świetny przepis na "kulebiaczki"

40 dkg mąki posiekać z 15 dkg masła,dodać 5 dkg drożdży rozpuszczonych w 3
łyżkach śmietany,dodać 2 łyżeczki cukru,1 łyżeczkę soli,2 całe jaja i 1-2
żółtka.Zagnieść ciasto.Odstawić do wyrośnięcia.
Z ciasta uformować wałek grubości ok.8-10 cm i kroić ostrym nożem na 2 cm
grubości plastry.Każdy plaster wałkować na podłużny placuszek,nakładać
dowolne nadzienie i formować pierogi-nalezy pilnować żeby dokładnie skleić
brzegi,mozna je ponakłuwać widelcem lub patyczkiem.Odstawić na 15 min.do
wyrośnięcia.Posmarować żółtkiem rozmąconym z 3 łyżkami mleka.
Piec ok.15-20 min.w 180 stopniach.

pozdrawiam,
Lesława Jaworowska
--
My kobiety nigdy nie mówimy wprost, czego chcemy,
ale wściekamy się, gdy tego nie dostajemy.

2. Data: 2006-12-23 15:54:10

Temat: Re: nadzienie serowe - pomocy! :-)
Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <i...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
> doprawię.
> Nie mam jednak pojęcia, jak zachowa się taka masa podczas pieczenia i czy

Nikt mi nie odpisał, a ja zrobiłam masę z białego sera (półtłustego) i
żółtego (w mniej więcej równych ilościach). Dałam dwa jajka, podduszoną na
maśle dużą cebulę, bułkę tartą dla osiągnięcia odpowiedniej konsystencji,
sól, pieprz do smaku.

Zobaczymy jak się zachowa w pieczeniu :-)

pozdrawiam,
Lesława Jaworowska
--
"Co to jest prawdziwa miłość wiedzą tylko kobiety brzydkie,
piękne umieją zaledwie uwodzić." Audrey Hepburn

3. Data: 2006-12-23 16:12:55

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://panslavista.bloog.pl
"misiczka" <i...@g...com> wrote in message
> "Co to jest prawdziwa miłość wiedzą tylko kobiety brzydkie, piękne umieją
> zaledwie uwodzić." Audrey Hepburn

Ale za to wszystkie myślą, że wiedzą co to jest miłość.
Tak naprawdę kochają wyłącznie mężczyźni, o ile kochają.

Wesołych Świąt :)
OTWORZYLEM...
Ciasto na łazanki
ciasto