najdziwniejszy sen

1. Data: 2002-02-02 00:18:38

Temat: najdziwniejszy sen
Od: "Brian" <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Otóż kiedyś (wiele lat temu) śniło mi się coś zupełnie normalnego i nagle
włączyła się muzyka (budziłem się wtedy ustawiając włączające się radio),
obraz zamarł i pojawił się napis "to be continued", a potem "poleciały"
napisy końcowe, które się rozmyły i się obudziłem.
Następnego dnia mój sen (ta część, którą pamiętam zaczęła się od zamrożonego
obrazu (którym kończył się poprzedni sen), który trwał chwilę nieruchomo, a
potem ruszył i wszystko potoczy ło się dalej i było dalszym ciągiem
poprzedniego snu.

Pytanie:
"Wasze najdziwniejsze sny" (treść lub forma)

--
Brian

p...@p...wp.pl
# Life is the bitch and then you die #

1. Data: 2002-02-02 13:19:58

Temat: Re: najdziwniejszy sen
Od: "Aedrin" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Pytanie:
> "Wasze najdziwniejsze sny" (treść lub forma)
>

> --
> Brian

hmmmm to moze sie wydac smieszne ale kiedys snilo mi sie:
cudowny dzien , piekne jezioro , ptaki cwierkaja , sloneczko swieci
(sielanka)
i ja przechodze przez to jezioro po jakis kamieniach i nagle
wynurza sie (na srodku jeziora)!! duze niebieskie turystyczne WC.....
(tak jak winda z takim odlosem) i za chwile sie chowa tez z takim odglosem
;)))
hehehe...no i sie obudzilam ze zdziwienia......

--
Pozdrawiam :)
Aedrin

....zycie to ciagla walka aby stac sie lepszym.....

1. Data: 2002-02-02 14:54:45

Od: "rickfreak" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytanie:
> "Wasze najdziwniejsze sny" (treść lub forma)

Mój ulubiony temat !!!
Dziwne sny mnie prześladują - mam gruby zeszyt zapisany tymi
najdziwniejszymi.
Np dzisiaj śniło mi sie że biegłem wąską drogą na odludziu (droga była
asfaltowa)
Ja byłem boso i targałem ze sobą ogromna poduszkę.
Biegłem i biegłem, jak widziałem jakieś nieliczne domy to chowałem się tak
żeby mnie nikt nie zauważył.
W końcu za którymś razem wypatrzył mnie stary człowiek ( wszystko przez
ogromną poduszkę, którą miałem ze sobą)
Starzec zaprosił mnie do domu i wyciągnął dwururkę, pudełko z nabojami.
Załadował, wycelował i strzelił we mnie - wystraszyłem sie ale nic mi się
nie stało.
Wziąłem od niego strzelbę naładowałem i wytłumaczyłem mu jak ma we mnie
strzelać
żeby mnie trafić. Wtedy on powiedział że wcale nie o to chodzi .
;)))
Napewno nie jest najdziwniejszy, ale świeży - sprzed kilku godzin.

rickfreak

1. Data: 2002-02-02 18:34:17

Od: "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Brian" <b...@e...net> wrote in message
.pl...
> Pytanie:
> "Wasze najdziwniejsze sny" (treść lub forma)

> Brian

fajny temat... duzo bylo takich dziwnych snow - totalny absurd...szkoda, ze
wiekszosc wyleciala z glowy. no to dam ze trzy moje:
1.Poszlam do mojego wujka i okazalo sie, ze ma w pokoju wielka wanne z
kaczkami. Karmilam je i nagle zobaczylam, ze sa tam tez malutcy ludzie i
taka
jakby makieta miasta. okazalo sie, ze to Krakow wraz z mieszkancami sie
zmniejszyl i mowj wujek tymczasowo trzyma to wszystko u siebie w pokoju.
karmilam tych ludzi tak jak kaczki.
2.Lecialam samolotem, obok mnie wolne miejsce, gdzie lezalo mnostwo jakichs
zawiniatek (w takim typowym papierze sniadaniowym). wlasciwie w ogole nie
zwracalam na nie uwagi, lezaly sobie spokojnie, byly, istnialy jako
neutralne tlo. jednak w pewnym moemncie cos mnie tknelo, odczulam ogromna
groze i zaczelam te paczuszki w panice odwijac. W srodku znalazlam mnostwo
wijacych sie, skamlacych szceniat - takich dopiero co narodzonych. A gdzies
pod nimi ich braciszek-potworek, jakis "niedorobiony", znieksztalcony,
polamany, bez siersci - i martwy rzecz jasna.
(staram sie dojsc czy "eraserhead" lyncha widzialam przed tym snem, czy po;)
3.bylam na jakims spotkaniu gdzies, nie wiem, nie pamietam.. w kazdym razie
spalismy gdzies w jakims domu i wyszlam rano do ogorodu i co zobaczylam?
naga kobieta (no nie, miala na sobie przybrudzona kurtke dzinsowa i buty -
takie kozaczki) rabala drzewo.zapamietalam jedno- miala pieeekne, oszronione
(!) piersi. potem ja rabalam to drzewo a w srodku znalazlam zwiniete
banknoty (sprzed denominacji) i wode w malych buteleczkach...
---
hmmm.. i to by bylo na tyle... nigdy nie doszlam, co te sny moglyby
ewentualnie mowic o mojej podswiadomosci;)
czekam na wasze relacje.
pozdrawiam serdecznie
waniliowa

1. Data: 2002-02-03 09:22:41

Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

ja sie budzilem ze 20 razy (we snie i za kazdym razem szedlem coraz dalej,
od podniesienia powieki do wstania z lozka i wyjscia z domu) w koncu sie
obudzilem i wyszedlem naprawde bo mnie to strasznie rozbawilo.

oprocz snow o lataniu, posiadania bezwzglednej nadprzyrodzonej mocy, wizyt w
zaswiatach, ogromnych, skomplikowanych budowlach od wewnatrz i zewnatrz
razem z fabula ratowania zamku i rzeszy znajomych przed potopem morderczej
cieczy, szukania wyjscia z olbrzymiej ruiny, to mi sie snilo ze jakas twarz
do mnie gada w glowie i smie mnie pouczac.

to wszystko. wiekszosc moich snow to straszne glupoty:)

--
caluski i buziaki
m...@w...pl

1. Data: 2002-02-03 16:15:36

Od: "Vesemir" <v...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Brian" <b...@e...net> napisał w wiadomości
> [...]
nieruchomo, a
> potem ruszył i wszystko potoczy ło się dalej i było dalszym ciągiem

Niektórzy to widzę że mają jazdę.
Ja mam sny demoniczne: snią mi się diabły, demony, latające głowy
wydające mi rozkazy, bijatyki z nauczycielami.
śnią mi się zny zaczynające sie tak samo ale o różnych zakończeniach,
śnią mi się gigantyczne budowle-roje, śni mi się moja zmarła prababcia
(strasznie mnie boli że zguybiłem od niej medalionik, który dostałem, i
może dlatego), śni mi się seks na trampolinie stojącej pzy jakimś
skrzyzowaniu (yeah!), snił mi sie armageddon.

najbardziej wywarł na mnie sen w którym z moim wujkiem byłem grabarze,.
Nieboi było czerowne, trawa brunatna. I był taki kanal a w nim
poukładane metalowe rury. chodziliśmy do kanału w milczeniu, łapalismy
rury z dwóch końców i podnosilismy. W połowie długości każdej wisiał
trup. Wychodziliśmy z kanału, odkładaliśmy rurę z przywiązanym do niej
trupem na bok (tak jak się przywiązuje martwą sarnę czy dzika do
drewnianego badyla po polowaniu) i wracalismy po kolejne. Wszystko w
trupim, cichym milczeniu.

Ostatnio za to wędrowałem po szpitalu pełnym duchów :-) Gadałem z nim,
aż w końcu podbiegła do mnie siostra z wózykiem, krzyknęła: GIPS!,
popchnęła mnie na wózyk i zaczęła go pchać długim czarnym korytarzem w
kierunku jakichś drzwi. I w kólko powtarzała: GIPS GIPS GIPS. Nadmienię,
że mówiła to coraz szybciej i podobnie coraz szybciej pchała wózyk do
przodu. W końcu ja powiedziałem: hola hola! Jaki gips! Ja wysiadam! i
wyskoczyłem z wózyka i się obudziłem :D

Schiza, nie?:)

Ves

1. Data: 2002-02-04 03:11:28

Od: "JurekA" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vesemir" <v...@z...com> napisał w wiadomości
Bozeee....:-(((
Nie jest tak duzo wieczorami i nie ogladac tyle telewizji!!! :-)))))

.........a moze zapisuj te sny, skoro sa tak barwne moze wyjdzie z tego
jakis material na ksiazke?

J.

Piątek z Pankracym słowa
Tresowanie pracownika