Re: najłatwiej powiedzieć, że bzdura...?

Data: 2008-10-25 20:46:55
Temat: Re: najłatwiej powiedzieć, że bzdura...?
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Sat, 25 Oct 2008 22:30:30 +0200, medea napisał(a):

> Ja tak nie twierdzę, więc nie przyznawaj mi racji. :)

> I co? Musiałby ponad 2 razy więcej pracować? Tak by wychodziło z tej
> Twojej ekonomii... To gdzie ten czas na teatr, kolację przy świecach i
> inne fajerwerki?

Pracować dwa razy wydajniej to nie znaczy dwa razy więcej :-)

> Do tego, żeby było tak cudownie jak w reklamach ;), to 2 strony muszą
> być zadowolone. Nie wszystkim kobietom wystarczy praca w domu, pomijając
> już fakt, że w wielu zawodach są niezastąpione. :)

W ilu-wielu?
Naprawde przychodzi na myśl tylko jeden - ten "najstarszy" ;-)

> To może spełniliby się też lepiej jako i te kury domowe? Może kobiety w
> ogóle nie są do niczego potrzebne? Hej, nie przyszło Ci to czasem do
> głowy? ;)

W knajpie, w knajpie, nie w domu, lubię być obsługiwana przez mężczyzn,
lubię, kiedy gotuje dla mnie mężczyzna. Bo robi to lepiej, niż knajpiana
kucharka. Ile razy jadłam w lokalu naprawdę świetnie doprawione jedzenie,
zawsze było dziełem męskich rak. Baby-kucharki to zwykłe papruły.
Ponadto mężczyźni nie sa bezinteresownie złośliwi, jak kobiety - jako
pielegniarze i lekarze, sprzątacze sprawdzaja sie lepiej, bo nie mają
fochów, są bardziej systematyczni - po prostu, nie zwracaja uwagi na tzw
okoliczności towarzyszące, lecz robią, co mają robić i już.

> Faceci też potrafią być humorzaści, i to jak! Bo kolega z pracy kupił
> sobie nowe BMW, na przykład, albo ma nową ładną kochankę. ;)

Rzadziej. I wtedy to sa dzieci a nie faceci. Czyli nie wchodza w męski
target.

> Na szczęście jeszcze nie, i mam nadzieję, że do tego nigdy nie dojdzie.
> Jestem zdania, że każdy powinien sobie organizować życie tak, jak chce,
> bez narażania się na jakieś idiotyczne uwagi, takiego choćby JKM.

A ktoś mu zabroni je wygłaszać? A ktoś każe/zabroni komuś go słuchać? - ja
np. uwielbiam go słuchac, bo ma absolutną, choć nieco przerysowaną, rację,
i świetne spostrzeżenia, które w dodatku umie dowcipnie wygłosić :-)