Re: najlepsza sekta dla MK?

Data: 2010-02-17 09:47:32
Temat: Re: najlepsza sekta dla MK?
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl>

news:hldkc7$8hk$1@node1.news.atman.pl...
> Jeśli tak wielkie masz parcie na sekty i sekciarstwo Vilarson, to powinnaś
> szczególnie rozważyć ~sektę określającą się jako Świadkowie Jechowy.

CBuś, porozmawiajmy chwilkę poważnie.

1. Zadziwia mnie, że tak inteligentny człowiek wydaje opinie na temat
drugiej osoby na podstawie kilku wypowiedzi w necie. Nie dość, że są to
słowa, które są dowolnie manipulowalne, to w dodatku jakąś prawdę o
człowieku poznać można dopiero po tym co i jak robi.
Normalnie ODROBINĘ rozsądku facet.

2. Nie wciśniesz się pomiędzy mnie i Boga.
Nie ma takiej opcji.
Jeśli masz ciągoty do zostania......"kapłanem" i mówienia innym co jest
dobre, a co złe, załóż sobie swoją własną sektę.
Ode mnie wara.

3. Moja wizja życia z Bogiem jest prosta.
Proste zycie z Bogiem, wstawanie z nim i kładzenie się.
I tak moim zdaniem życie z Bogiem powinno wyglądać. I zapewniam Cię, że jest
przez to radosne.
Jeśli chcesz dołączyć do dużej grupy ludzi, którzy urządzają sobie walki na
cytaty, nie krepuj się - ale moim zdaniem nie ma w tym ani wiele prawdy, ani
sensu.

4. Jeśli tak podobają Ci się Jehowi, to również się nie krepuj.
Dobrej zabawy życzę.

5. Może zajął byś się własnym życiem, zamiast organizować mi moje?

Itd. Itd.....

Miłego dnia życzę, MK