najlepszy program kulinarny???

1. Data: 2003-08-10 21:21:45

Temat: najlepszy program kulinarny???
Od: "pawel" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kto sie zgadza ze najlepszym programem kulinarnym
sa "podróże roberta makłowicza" a taki kuron czy linda
sevkovic :))) niech sie schowaja... plenery, ciekawe historie, ogolnie
rewelacja...

1. Data: 2003-08-10 21:28:56

Temat: Re: najlepszy program kulinarny???
Od: "fikimiki" <f...@c...mix> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pawel" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> kto sie zgadza ze najlepszym programem kulinarnym
> sa "podróże roberta makłowicza" a taki kuron czy linda
> sevkovic :))) niech sie schowaja... plenery, ciekawe historie, ogolnie
> rewelacja...
Wszyscy to Chałturnicy, połowa dań jest niejadalna, bo ich nikt nie
spróbował przez ekran. To tak jak tu niektóre paniusie generowały same
"pychotki".
fiki

1. Data: 2003-08-10 21:39:22

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sa "podróże roberta makłowicza" a taki kuron czy linda
> sevkovic :))) niech sie schowaja... plenery, ciekawe historie, ogolnie

A ja sie zgadzam ;) To moj ulubiony program kulinarny.

1. Data: 2003-08-10 21:57:45

Od: "dragon" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fikimiki" <f...@c...mix> napisał w wiadomości

> Wszyscy to Chałturnicy, połowa dań jest niejadalna, bo ich nikt nie
> spróbował przez ekran.

Bo może trzeba samemu zrobić? Ja tam parę przepisów wypróbowałem (te proste
i tanie, bo studiuję :) ) i są OK.
Program bomba!

1. Data: 2003-08-10 21:57:46

Od: "" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bardzo lubie program p. Makłowicza tylko nigdy niemoge trafić na czas :(
zawsze wkurzał mnie kuroń, jak to moja mama mówi "świnia w wyglądzie i
zachowaniu" i zgadzam sie z tym. Ktoś tutaj napisał że połowa dań jest
niejadalna, trzeba je zrobic jak pokazywał, ja już wykorzystałam pare przepisów
Makłowicza na czele z gołąbkami w kiszonej kapuście, przepyszne, ale jedno mi
nie smakowało, placki ziemniaczane na słodko z makiem i smietanką, wyszło coś w
typie frytek z cynamonem :P

1. Data: 2003-08-10 22:03:22

Od: "dragon" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <h...@o...pl> napisał w wiadomości

> nie smakowało, placki ziemniaczane na słodko z makiem i smietanką, wyszło
coś w
> typie frytek z cynamonem :P

A mogę prosić o przepis? Bo jak oglądałem, to stwierdziłem, że zapamiętam, a
teraz lipa :(

1. Data: 2003-08-10 22:12:12

Od: "fikimiki" <f...@c...mix> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sa "podróże roberta makłowicza" a taki kuron czy linda
> sevkovic :))) niech sie schowaja... plenery, ciekawe historie, ogolnie
ten mały ma lepsze wejscia!
fik

1. Data: 2003-08-10 22:16:43

Od: "fikimiki" <f...@c...mix> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fikimiki" <f...@c...mix> napisał w wiadomości
> ten mały ma lepsze wejscia!
Ten mały jest z SLD, ten gruby z UW. A poza tym, to obaj są siebie warci.
fik

1. Data: 2003-08-11 07:28:11

Od: "harpia" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>A mogę prosić o przepis? Bo jak oglądałem, to stwierdziłem, że zapamiętam, a
>teraz lipa :(

ja jestem cwana :P bo sobie nagrywam :)))
chodzi o te placki?
ziemniaki potarte na wiórka (surowe)
jajko
śmietana słodka
mak
szczypta soli
cukier

na wierzch śmietana kwaśna, cynamon i cukier.

składniki mieszasz żeby wyszło masa do pieczenia, mi to wyszło takie nijakie
bo bez mąki sie rozpada, ja bym jednak troszke wsypała, z pół szklanki. Mówił
że mak zagęści ale robi to bardzo mizernie. Kładziesz to ciasto na gorący
olej, placki nie za grube bo w środku będzie surowe. Pieczesz toto na mocno
złoty kolor potem smarujesz jeszcze gorące placki śmietaną, posypujesz
cynamonem i cukrem i gotowe.
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-08-11 08:18:17

Od: "dragon" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "harpia" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

> ja jestem cwana :P bo sobie nagrywam :)))

Ja w domu nie mam możliwości, a w akademiku to w ogóle...

Co do jedzenia z Egiptu?
renklody
makaron domowy
maki poslkie a zawartosc glutenu