najlepszy program kulinarny???

1. Data: 2003-08-11 12:40:29

Temat: Re: popierasz rozmowy w maglu?
Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sagit" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:bh81oh$66o$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> poniżej,

> sie,
> Popierasz rozmowy w maglu?
> Kazdy może sobie walnąć takie info na grupę: "Dzisiaj gotuję zupę z
> zasłupiego kubka Knorra. Wleję ją do talerza opruszę tartym serem i
> pietruszką. Nie mam pomysłu na drugie danie i na deser. Macie jakieś
> propozycje. Acha i jeszcze zginął mi pies. Nie widział kto mego psa?"

Z dwojga zlego wole czytac o czyichs planach obiadowych niz watki, ktore w
temacie maja slowa: g..o, odpieprz sie, scierwo, szmata smierdzaca, a takze
ciagle i nic nie wnoszace dyskusje na temat komu co wolno na prk, a komu nie
wolno. To tak ogolnie na temat moich preferencji.
Ania

Jak mozna krotko opisac, co to jest pyszny smak dobrych potraw? To kaloria!
/Garfield/

1. Data: 2003-08-11 12:43:10

Od: "sagit" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> wolno. To tak ogolnie na temat moich preferencji.
No cóż ci, co się wyprowadzili na jaChu brużdżą. To było do przewidzenia. Z
czasem im się znudzi. Natomiast, co komu wolno na prk, a co komu nie wolno
jest problemem, który wynika z niekonkretnego opisu grupy i braku woli
zmiany tego opisu. Tekst, który tu napisała niejaka Karola o swych planach
obiadowych jest typowym tematem o "dupie maryni". Te wszystkie teksty: "mam
pataszona i nie wiem co zrobić" też.

sagit

1. Data: 2003-08-11 12:43:38

Temat: Re: najlepszy program kulinarny???
Od: Michał \"ogr\" Groniowski <ogr.ogrowski@Usuń_towp.pl> szukaj wiadomości tego autora

--

> No nie przesadzaj Ogrze, te podróże bywają smakowite, co nie znaczy
smaczne.

Ależ ja nie skrytykowałem "Podróży..." i innych. Napisałem, że pominę
milczeniem. Jeśli chodzi chodzi o moje skromne zdanie : ostrożne ok dla
"Podróży..", a inne omijam bardzo szerokim łukiem.

> Te jakieś pokręcone scenerie tych programów, tu Makłowicz gotuje, a tu
facio
> gra na forteklapie. Najbardziej mnie ubawiło, gdy w jednym programie
> Makłowicz podał jakiemuś z miejscowych notabli talerz z drugim daniem do
> ręki, aa ten zalał sobie garnitur sosem. Też dobry był numer w innym, gdy
> kucharz z zakopiańskiego hotelu(restauracji) robiąc polędwiczki stubickie
> podał wiaderko z oliwą i powiedział Makłowiczowi, że to będzie ta
sliwowica
> dla niego. Trzeba było zobaczyć minę Makłowicza.

Albo komentarze jego dzieci o potrawach. Jak to oglądałem, prawie nie
wytrzymały mi pewne mięśnie o znaczeniu strategicznym.

ogr

1. Data: 2003-08-11 12:49:50

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

sagit wrote:

> Tekst, który tu napisała niejaka Karola o swych planach
> obiadowych jest typowym tematem o "dupie maryni". Te wszystkie teksty: "mam
> pataszona i nie wiem co zrobić" też.

a ja uwazam, ze jak najbardziej na temat, , napisala o tym co planuje zrobic na
obiad - mozna to potraktowac jako ubarwiony przepis
w pytaniach typu: "mam pataszona i nie wiem co zrobić" tez nie widze nic
dziwnego - po prostu szukanie inspiracji u innych
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-08-11 12:52:25

Od: "sagit" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wiku" <s...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> w pytaniach typu: "mam pataszona i nie wiem co zrobić" tez nie widze nic
> dziwnego - po prostu szukanie inspiracji u innych

Masz prawo do swej odmienności.

sagit

1. Data: 2003-08-11 13:01:29

Od: "sagit" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał "ogr" Groniowski" <ogr.ogrowski@Usuń_towp.pl> napisał w
wiadomości news:bh832n$1eg$1@szmaragd.futuro.pl...
> Albo komentarze jego dzieci o potrawach. Jak to oglądałem, prawie nie
> wytrzymały mi pewne mięśnie o znaczeniu strategicznym.
Tak program jest kontrowersyjny. Z punktu widzenia kulinarnego rzekłbym
takie to sobie. Z punktu widzenia pewnego show takie trochę zakręcone.
Najlepiej wydaje się bawić sam pan Makłowicz przypominający mi trochę "Pana
Michała" z "Trylogii" w wydaniu wrocławskiego kabaretu Elita w programie
Trójki za gierkowszczyzny. I może dlatego lubię sobie zaaplikować ten
program raz na kilka tygodni. Bo pojędrnia mi tłuszcz na brzuchu.

sagit

1. Data: 2003-08-11 13:53:51

Od: "Agata Chabierska" <a...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie o tym Floydzie myślałam - trochę ma facet na bani z tymi
plenerami (ostatnio widziałam jak mu strusie afrykańskie wszystko zeżarły)
ale prawda że wyobraźnia u niego bujna. No i o winach wstawia ciekawe
treści.To sie chyba nazywa "Floyd z korkociągiem"...
koneserka
Użytkownik "Michał "ogr" Groniowski" <ogr.ogrowski@Usuń_towp.pl> napisał w
wiadomości news:bh81lp$p8$1@szmaragd.futuro.pl...

1. Data: 2003-08-11 14:50:51

Od: Michał \"ogr\" Groniowski <ogr.ogrowski@Usuń_towp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak program jest kontrowersyjny.

Kontrowersyjny to mim zdaniem zbyt wielkie słowo. Ot, tak po prostu milutki
programik na niedzielne przedpołudnie, jak się nie wyjdzie z dzieciakami na
spacer.

> Z punktu widzenia kulinarnego rzekłbym takie to sobie.

Takoż uważam. Poprawne przepisy, fajnie sie ogląda, mi się robić ich nie
chce.

Oj, jaki piękny to był program.

ogr

1. Data: 2003-08-11 19:06:34

Od: "sagit" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał "ogr" Groniowski" <ogr.ogrowski@Usuń_towp.pl> napisał w
wiadomości news:bh8ah9$4jf$1@szmaragd.futuro.pl...

> [...]
milutki
> programik na niedzielne przedpołudnie, jak się nie wyjdzie z dzieciakami
Awiesz coś w tym jest, co mówisz. Człowiek sobie obejrzy, co to ludzie nie
jedzą i cieszy się, że nie musi próbować.

> Takoż uważam. Poprawne przepisy, fajnie sie ogląda, mi się robić ich nie
> chce.
Abo może leniwym jesteś Panie Michale? ;-)
Lubo tylko obroną Rzeczypospolitej zafrasowanym?
Abo tylko poziomeczki byś smykał!

sagit

1. Data: 2003-08-16 15:45:32

Od: "pawel" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Świetna uwaga sagit:)))
Paweł
> [...]
> Trójki za gierkowszczyzny. I może dlatego lubię sobie zaaplikować ten
> program raz na kilka tygodni. Bo pojędrnia mi tłuszcz na brzuchu.

Co do jedzenia z Egiptu?
renklody
makaron domowy
maki poslkie a zawartosc glutenu