najlepszy program kulinarny???

1. Data: 2003-08-11 08:19:18

Temat: Re: najlepszy program kulinarny???
Od: "dragon" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

A, i przede wszystkim dziękuję :)

1. Data: 2003-08-11 08:59:48

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <h...@o...pl> napisał w wiadomości
news:7a2b.00000c09.3f36bfda@newsgate.onet.pl...
> Ja bardzo lubie program p. Makłowicza tylko nigdy niemoge trafić na czas
:(

W niedziele zawsze po 11ej.

> zawsze wkurzał mnie kuroń, jak to moja mama mówi "świnia w wyglądzie i
> zachowaniu" i zgadzam sie z tym.

No faktycznie, Kuron prezencje ma lekko odrzucajaca i jakos nie mialabym
ochoty probowac potraw przez niego przygotowanych..Natomiast Maklowicz ma
cos takiego apetycznego w glosie, ze od razu robie sie glodna ;)

Ktoś tutaj napisał że połowa dań jest
> niejadalna, trzeba je zrobic jak pokazywał, ja już wykorzystałam pare
przepisów
> Makłowicza na czele z gołąbkami w kiszonej kapuście, przepyszne, ale jedno
mi
> nie smakowało, placki ziemniaczane na słodko z makiem i smietanką, wyszło
coś w
> typie frytek z cynamonem :P

Do tych plackow to i Maklowicz chyba specjalnie nie byl przekonany, bo mine
po sprobowaniu mial lekko niewyrazna ;)) Mysle ze czesc potraw prezentuje
nie dlatego ze sa jakies wyjatkowo dobre, ale zeby pokazac co jest
charakterystyczne dla danej kuchni czy regionu. W kazdym badz razie krem
pomaranczowy z ostatniego odcinka (kuchnia andaluzyjska) wydal mi sie
calkiem smakowity i w najblizszym czasie sobie go wyprobuje. BTW jesli ktos
zapisywal proporcje skladnikow tego kremu, to prosilabym o podanie...:)

1. Data: 2003-08-11 09:03:16

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

zefirka wrote:

> No faktycznie, Kuron prezencje ma lekko odrzucajaca i jakos nie mialabym
> ochoty probowac potraw przez niego przygotowanych..

a co smieszniejsze on nawet specjalnie nie zna sie na gotowaniu, kolezanka z
kolorowej prasy zaproponowala mu kiedys prowadzenie kacika kulinarnego to
odpowiedzial, zeby ona go przygotowywala, a on jedynie bedzie firmowal jej
przepisy swoim nazwiskiem :)))
wiku
--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-08-11 09:07:06

Od: "sagit" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wiku" <s...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> odpowiedzial, zeby ona go przygotowywala, a on jedynie bedzie firmowal jej

Tia! I to w ogóle nie on występuje w telewizorze, tylko jego sobowtór.
Polecam młotek!
sagit

1. Data: 2003-08-11 09:17:12

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odpowiedzial, zeby ona go przygotowywala, a on jedynie bedzie firmowal jej

To mnie akurat nie dziwi. Takie metody dosc czesto sa praktykowane: ktos cos
sygnuje swoim nazwiskiem i na tym konczy sie jego wklad w interes. Publike
przyciaga slawne nazwisko i biznes sie kreci...

1. Data: 2003-08-11 09:19:41

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

sagit wrote:

> Tia! I to w ogóle nie on występuje w telewizorze, tylko jego sobowtór.
> Polecam młotek!

sugerujesz mi klamstwo ??? ciekaw jestem na jakiej podstawie ???
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-08-11 09:27:08

Od: "sagit" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> sugerujesz mi klamstwo ??? ciekaw jestem na jakiej podstawie ???
Nie, tylko po co wypisywać takie tanie sensacje zwłaszcza jak się podpierasz
nazwą firmy. To bardzo często praktykowany zwyczaj zwłaszcza w kolorowych
czytadłach dla jednokomórkowców. Nad przepisem jest zdjęcie, pod przepisem
facsimile tego na zdjęciu, a w środku przepis przepisany przez redaktora z
innego kolorowego czytadełka.
sagit

1. Data: 2003-08-11 09:31:41

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

sagit wrote:

> Nie, tylko po co wypisywać takie tanie sensacje zwłaszcza jak się podpierasz
> nazwą firmy.

jak z nowu nazwa firmy, o czym ty mowisz - pisalem o kolorowej prasie kobiecej

> [...]
> facsimile tego na zdjęciu, a w środku przepis przepisany przez redaktora z

czytaj dobrze posty zanim zaczniesz sie wymadrzac
pisalem o stalej rubryce i zapewniam cie, ze praktyka (rowniez w kolorowcach)
jest taka, ze stala rubryke prowadzi autor pod nia podpisany
wiku
--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-08-11 09:38:55

Od: "sagit" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak z nowu nazwa firmy, o czym ty mowisz - pisalem o kolorowej prasie
kobiecej
No to sobie luknij linijke w górę

> czytaj dobrze posty zanim zaczniesz sie wymadrzac
> pisalem o stalej rubryce i zapewniam cie, ze praktyka (rowniez w
kolorowcach)
> jest taka, ze stala rubryke prowadzi autor pod nia podpisany
Tak, tak, a świstak siedzi na komisariacie i wyjmuje z futra sreberka!
sagit

1. Data: 2003-08-11 09:46:43

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

sagit wrote:

> Użytkownik "wiku" <s...@r...pl> napisał w wiadomości
> kobiecej
> No to sobie luknij linijke w górę

ROTFL :)))))))))))))))
co ma nazwa gazety w ktorej ja pracuje do kolorych pism kobiecych ??? no chyba,
ze uwazasz "rzepe" za prasa kolorowa ??? czy moze sadzisz, ze jak ja pisze w
"rzepie" to nie moge juz nic wiedziec o tym co sie dzieje w innych tytulach ???

tym razem udalo ci sie mnie rozbawic, droga dzudzu :))))

> kolorowcach)
> Tak, tak, a świstak siedzi na komisariacie i wyjmuje z futra sreberka!
> sagit

a moze zamiast wysilac sie na watpliwej jakosci sarkazm posluzysz sie jakims
argumentem ??? moze jakis przyklad o wszechwiedzaca ???
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU