naklejki na szybach

21. Data: 2007-04-06 20:04:24

Temat: Re: naklejki na szybach
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

McMac <m...@p...pl> wrote:

> Nie wiem jakie są "typowe",

Typowe to dla mnie po pierwsze wszelkie etykiety na butelkach, po
drugie samoprzylepne naklejki z cenami, kotami paskowymi i tym
podobne. Zmywam takie naklejki regularnie i spirytusem, póki
jeszcze usiłowałem nigdy nie schodziła inaczej jak w wyniku
mozolnego zwałkowywania, podczas gdy przy użyciu benzyny schodzi
od pociągnięcia szmatką.

J.

22. Data: 2007-04-06 21:22:37

Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zebra napisała:
> Ja mam dobry sposób. Jeśli to nalepki na oknach.
> Ja wybrnęłam z tego tak, że zawezwałam firmę i kazałam usunąc ślady.

I to moim zdaniem jest najlepszy sposób. (po zmyciu głowy członkowi
rodziny, który pilnował robotników przy montażu i nie kazał usunąć
naklejek od razu).
Ludzie od okien na pewno znają swoje naklejki, mają płyny, a co
najważniejsze jest to ich obowiązek. W umowie zapewne jest mowa o
montażu okien i nie ma ani słówka o naklejkach.

Magdalaena

23. Data: 2007-04-09 20:20:17

Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl> szukaj wiadomości tego autora

Date: Thu, 5 Apr 2007 08:34:00 +0000 (UTC), name: Damian:

> Masło.

Potwierdzam. Masło działa.

Miroo (http://miroo.ovh.org)

24. Data: 2007-04-16 09:12:05

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Nie ździw się, ale i olej jadalny rozpuszcza wiele klejów. m.in. większość tych do
naklejek.
JaC

25. Data: 2007-04-16 15:00:14

Od: "Le5zek" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
> Nie ździw się, ale i olej jadalny rozpuszcza wiele klejów. m.in. większość
> tych do naklejek.

Nie zdziwię sie, bo pracuję w chemii nie od dziś. Ale naklejki rozpuszczają
głonie olejki cytrusowe i ropopochodne.

--
Le5zek Grelak
'I thought I was someone else, someone good.'

Definicja budownictwa spolecznego
Eternit
Kredyt hipoteczny
Jaki czynsz za BTS na dachu wiezowca?