naklejki na szybach

11. Data: 2007-04-05 11:33:18

Temat: Re: naklejki na szybach
Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 4 Apr 2007 18:03:57 +0200, "Sabina" <s...@w...pl> wrote:

>Witam serdecznie,
>czy ktoś z tutaj obecnych zna jakiś dobry i skuteczny sposób na
>zlikiwidowanie plam po naklejkach fimowych na szybach, płyn do szyb nie
>działa nie chce tego drapać może jakis inny sposób?

Ekologicznie i prorolniczo - spirytus.
--
- Maciej Kulawik ----------------
- m...@p...pl --------------

12. Data: 2007-04-05 11:54:56

Od: "Krzysztof Daniel" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Kwi, 18:03, "Sabina" <s...@w...pl> wrote:
> [...]
> działa nie chce tego drapać może jakis inny sposób?
> przy okazji najlepsze życzenia świateczne

U mnie się sprawdza miękka gumka do ołówka.

13. Data: 2007-04-05 14:55:00

Od: "Le5zek" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miroo" <m...@R...o2.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Sabina" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Tradycyjne WD40 :)

Nie jest to bynajmniej dobra rada. WD40 nie rozpuszcza klejów.

--
Le5zek Grelak
'I thought I was someone else, someone good.'

14. Data: 2007-04-05 15:26:27

Od: "witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Le5zek" <l...@w...pI> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Miroo" <m...@R...o2.pl> napisał w wiadomości
>
> Nie jest to bynajmniej dobra rada. WD40 nie rozpuszcza klejów.

Może nie rozpuszcza, ale przynajmniej niektóre rozmiękacza.
Kiedyś miałem na lodówce przyklejoną naklejkę. Po paru latach
naklejka się zniszczyła i trzeba było ją odkleić. Oczywiście
prawie cały klej został na lodówce. Zarówno aceton jak i alkohol
rozpuszczały zarówno klej, jak i farbę, którą była pomalowana
lodówka. Dopiero WD40 rozmiękczył klej, nie naruszając przy
okazji farby.

Witek

15. Data: 2007-04-05 18:22:35

Od: "Sabina" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje za wszystkie rady i życzę pogodnych świąt

16. Data: 2007-04-05 19:33:43

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

McMac <m...@p...pl> wrote:

> Ekologicznie i prorolniczo - spirytus.

Spirytus bardzo kiepsko rozpuszcza klej z typowych naklejek.
Skuteczność ma mniej więcej taką, jak woda z detergentem, czyli
właściwie żadną.

J.

17. Data: 2007-04-05 20:48:17

Od: JMP <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Damian napisał(a):

> Masło.

Ja też uważam, ze tłuszcz typu masło, czy olej jest skuteczny na
niektóre kleje.(oczywiście na te, na które nie skutkuje użycie
spirytusu, czy benzyny ekstrakcyjnej)

--
Pozdr.
JMP

18. Data: 2007-04-05 21:20:53

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Le5zek <l...@w...pI> wrote:

> Nie jest to bynajmniej dobra rada. WD40 nie rozpuszcza klejów.

Takie z naklejek owszem rozpuszcza i to całkiem nieźle.

J.

19. Data: 2007-04-06 12:04:05

Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 5 Apr 2007 21:33:43 +0200, "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote:

>Spirytus bardzo kiepsko rozpuszcza klej z typowych naklejek.

Nie wiem jakie są "typowe", ale z tych co ja miałem to zmywał elegancko.
A jak nie spiryt, to może aceton?
--
- Maciej Kulawik ----------------
- m...@p...pl --------------

20. Data: 2007-04-06 18:02:59

Od: " zebra" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sabina <s...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> działa nie chce tego drapać może jakis inny sposób?
> przy okazji najlepsze życzenia świateczne

Ja mam dobry sposób. Jeśli to nalepki na oknach.
Ja wybrnęłam z tego tak, że zawezwałam firmę i kazałam usunąc ślady. Zostawili
mi jescze flaszke płynu do czyszczenia ram kliennych :).

Definicja budownictwa spolecznego
Eternit
Kredyt hipoteczny
Jaki czynsz za BTS na dachu wiezowca?