nalesniki :)))

1. Data: 2002-05-30 21:39:52

Temat: nalesniki :)))
Od: "kasia dostal" <w...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

powiem szczerze ze zadalam pytanie o nalesnikach z prostej przyczyny -
pierwszy raz jestem na tej smacznej:)) grupie dyskusyjnej i nie wiedzialam
ze nalesniki byly przerobione dzien po dniu przez kilka dni a moze nawet
tygodni
nie wiem czy dziekowac za poruszenie ktore przez czysta niewiedze wywolalam
czy za brak tolerancjo wobec nowych uzytkownikow :)))

1. Data: 2002-05-31 00:01:11

Temat: Re: nalesniki :)))
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kasia dostal wrote:

> [...]
> ze nalesniki byly przerobione dzien po dniu przez kilka dni a moze nawet

Dziękuj Panu, że nie zostałaś zjedzona na wejściu :)
Tematy OT są gdzieś w FAQ-ach, których nikt nie czyta
Podrzuć jakąś nowość, to Grupa wybaczy Cii trywialmne zaistnienie

AE

1. Data: 2002-05-31 08:13:54

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kasia dostal <w...@g...de> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ad6670$4d4$...@o...ict.pwr.wroc.pl...
> [...]
wywolalam
> czy za brak tolerancjo wobec nowych uzytkownikow :)))

przespaceruj się do mnie:
http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis.php?przepis=86
http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis.php?przepis=40
http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis.php?przepis=71
http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis.php?przepis=224

plus naleśniki, z których robi się krokiety:
http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis.php?przepis=62
http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis.php?przepis=22

wkn

1. Data: 2002-05-31 10:15:39

Od: "kasia dostal" <w...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje ci bardzo !

1. Data: 2002-05-31 14:52:38

Od: "grzela" <s...@m...mil.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasia dostal" <w...@g...de> napisał w wiadomości
> [...]
wywolalam
> czy za brak tolerancjo wobec nowych uzytkownikow :)))

Tak też myślałem...
Może to sprawa tolerancj a może taktu. A ten polega na tym, by wiedzieć jak
daleko można się posunąć - aby nie posunąć się za daleko. Wydaje mi się, że
ktoś po twoim (grzecznym zresztą)pytaniu nieco przeholował...
Ale było-minęło. Nauczka dla wszystkich, dobrze rokująca na przyszłość.
A w temacie naleśniczków polecam te "przefarbowane" na krokiety, z
pieczarkami usmażonymi na masełku
Może być wg przepisu podanego przez WKN
http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis.php?przepis=62
Ja to wprawdzie robię bez serka, ale też jest pyszne. Tylko niestety
troszkę syte.
Pozdrawiam - grzela.

---

1. Data: 2002-05-31 17:28:46

Od: "kasia dostal" <w...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

jeszcze raz dziekuję
powiem szczerze ze zrobiło mi się między przykro a głupio jak przeczytałam
cytuje :
"WRRRRRRRRRRRR..... (Przepraszam, Mechcie)

DO ARCHIWUM WON!!!!!!!!
Nalesniki byly wczoraj i tydzien temu!!!!!!!!!!!!"

autorstwa BOŻENY
ale masz racje bylo minelo
jeszcze raz dziekuje
i temat jest juz zamkniety :)))))

1. Data: 2002-05-31 18:36:26

Temat: Odp: nalesniki :)))
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> powiem szczerze ze zrobiło mi się między przykro a głupio jak przeczytałam
> cytuje :
> "WRRRRRRRRRRRR..... (Przepraszam, Mechcie)
>
> DO ARCHIWUM WON!!!!!!!!

Zapytaj o przepis na pizze!!!!:))))))))))))))))

Żartuję i odsyłam do mojego ulubionego przepisu na stronach mniammniamu

pozdrawiam musowo-truskawkowo

cherokee z uczuleniem po truskawkach, pochłanianych w każdej ilości

1. Data: 2002-05-31 18:59:04

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "kasia dostal" <w...@g...de>
jeszcze raz dziekuję
> [...]

> http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis.php?przepis=62
> Ja to wprawdzie robię bez serka, ale też jest pyszne. Tylko niestety

Naucz sie jeszcze, szanowna kolezanko, odpowiadac POD postem, a nie NAD
postem.
Juz za Twojej obecnosci w naszym gronie prosb o to bylo kilka!!!!
dopoki sie nie poprawisz - nie pozdrawiam
barbara

1. Data: 2002-05-31 20:28:51

Od: "kasia dostal" <w...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Czaplicka" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości
.
> [...]
> postem.
> Juz za Twojej obecnosci w naszym gronie prosb o to bylo kilka!!!!
> dopoki sie nie poprawisz - nie pozdrawiam

jezeli ma to dla ciebie az takie znaczenie .........(pod a nie nad)
zastanawiam sie tylko czy ty na sile sie tak czepiasz
bo jak na razie - to tylko tobie przeszkadzalo zapytanie o nalesniki i to ze
pisze nad a nie pod !
mysle ze ta grupa dyskusyjna jest dla ludzi, a ludzie popelniaja bledy i
lepiej jak sa bardziej niz mniej sympatyczni we wzajemnych kontaktach
moze po prostu zajmij sie innymi uzytkownikami - a na mnie nie zwracaj uwagi
:)))
ja ani nie potrzebuje twoich uwag ani pozdrowien
z powazaniem
kasia dostal

1. Data: 2002-05-31 20:35:21

Od: "kasia dostal" <w...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
uwagi
> :)))
> ja ani nie potrzebuje twoich uwag ani pozdrowien

sprostuj :
no nie tylkoTOBIE przeszkodzilo zapytanie o nalesniki

ruszt
najlepsze restauracje
zachodojedzeniewstręt part II
Grill bez mięska