naleśniki z kurczakiem i orzechami

1. Data: 2002-11-09 19:14:36

Temat: naleśniki z kurczakiem i orzechami
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli macie przepis na farsz kurczakowo-orzechowy do naleśników-
podajcie, proszę.

pozdrawiam

cherokee
z dwoma worami orzechów włoskich

1. Data: 2002-11-09 22:08:55

Temat: Re: naleśniki z kurczakiem i orzechami
Od: "MIKE AIKI" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podaje mój własny i wypróbowany przepis z naleciałościami indyjskimi:

Piersi z kurczaka bez skóry, bardzo drobno siekamy tasakiem (można też grubo
zmielić) i mieszamy z cury, zmielonym kminem indyjskim, szczyptą kurkumy.
Dodajemy namoczone wcześniej rodzynki oraz drobno posiekane i uprzednio
wyprażone orzechy wloskie.Opcjonalnie można dodać kilka posiekanych plastrów
świeżego imbiru (wg.gustu)
Calość przekładamy na rozgrzaną patelnię z odrobiną oliwy.Obrumieniamy i pod
koniec dodajemy kilka łyżek dobrej,gestej smietany aby masa zgęstniała.
Proporcje składników są sprawą indywidualną i zależą od ilosci gości, jak
zwykle:)
Tak przygotowaną masą smarujemy nasze naleśniki. Przed podaniem możemy je
polać np. jogurtem ze szcypiorkiem lub bez i posypać resztą orzechów.
Smacznego!

P.S. gdyby ktoś z szanownych grupowiczow sprobował mojego przepisu to czekam
na recenzje, także te krytyczne:)))

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:aqjmr8$1q9$1@absinth.dialog.net.pl...

1. Data: 2002-11-10 10:11:09