napad

1. Data: 2002-05-24 08:46:57

Temat: napad
Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Wczoraj ok. 16:00 na terenie AWF w Warszawie zostałem napadnięty
przez 13-14 letniego wyrostka. Próbował zatrzymać mój wózek, a gdy
mu się to nie powiodło próbował zrócić mnie z wózka, następnie
chciał wymusić na mnie bym mu oddał komórkę, potem lżył mnie
obelżywymi słowami. Wszystko działo się w obecności przechodzących
ludzi.

Nigdzie już nie można być bezpiecznym... :(((
--
Pozdrowienia,
Robert

2. Data: 2002-05-24 09:16:46

Temat: Re: napad
Od: "Prusak" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Szymczak" <r...@t...pl> napisał w
wiadomości news:3CEDFE01.637A5D82@telepraca-polska.pl
> [...]
> ludzi.
>
> Nigdzie już nie można być bezpiecznym... :(((

Współczuję Ci, a co na to ci przechodzący ludzie? Nie reagowali? Nie
próbowali bronić Cię?
Ale jak znam życie, odwracali głowę i czym prędzej uciekali.
Pozdrawiam
Prusak

3. Data: 2002-05-24 09:21:00

Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prusak napisał(a):
> Współczuję Ci, a co na to ci przechodzący ludzie? Nie reagowali? Nie
> próbowali bronić Cię?

Kto ich wie, może myśleli że bawię się ze szczeniakiem. Na szczęście
zareagoowałem bardzo agresywnymi słowy i smarkacz poczuł respekt.
Ale co będzie gdy słowa nie pomogą? Brrr... Chyba długo nnie wyjdę z
domu :((

--
Pozdrowienia,
Robert

4. Data: 2002-05-24 13:06:37

Od: "Barbara Paluch" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> próbowali bronić Cię?
> Ale jak znam życie, odwracali głowę i czym prędzej uciekali.

Wiekszosc ludzi ogarnia totalna znieczulica (!)
Nawet jakby na ich oczach ktos kogos chcial zabic ot pewnie by udawali ze
nic nie widza.
Biedaczku, wspolczuje Ci Robart, ale na pocieszenie powiem ci ze nie wszyscy
ludzie sa tacy jak ci ktorych ostatnio "spotkales".
Cmok! :)

Barbara Paluch

5. Data: 2002-05-24 16:00:34

Od: "majka" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kurczę społeczeństwo schodzi na psy. Bardzo współczuję Ci Robercie. Mam
nadzieję że więcej to się nie powtórzy! I że Ty, ja i cała reszta ON będzie
mogła być bezpieczna!
Pozdrawiam, całus :)
Majka_Cz

6. Data: 2002-05-25 10:47:30

Od: my voice <a...@a...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Pt 24 maj 2002 18:00:34 W wiadomości
news:acloa5$f5r$1@onyx.icpnet.pl majka napisał(a):

> [...]
> Robercie. Mam nadzieję że więcej to się nie powtórzy! I że Ty, ja
> i cała reszta ON będzie mogła być bezpieczna!

Bardzo, nawet bardziej niż bardzo wątpię.
--
mv

7. Data: 2002-05-25 17:19:01

Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Robert Szymczak" <r...@t...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Witam,

Cześć.

> [...]
> mu się to nie powiodło próbował zrócić mnie z wózka, następnie
> chciał wymusić na mnie bym mu oddał komórkę, potem lżył mnie

To taki rodzaj zbydlenia czlowieka.
Ten proces jest postępujący w świecie pieniądza i olewania prawa.

> Wszystko działo się w obecności przechodzących
> ludzi.

Czy to aby byli ludzie?

pozdr. - Józek
_________________

8. Data: 2002-05-25 17:34:27

Od: "Barbara Paluch" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to aby byli ludzie?

no wlasnie, takie sam pytanie mialam zadac...
Niestety w dzisiejszych czesach sa ludzie i "ludzie"...

Basia

9. Data: 2002-05-27 19:25:58

Od: "Aleksander" <o...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chciał wymusić na mnie bym mu oddał komórkę, potem lżył mnie
> obelżywymi słowami. Wszystko działo się w obecności przechodzących

Czy o napadzie powiadomiłeś policję, bo jeżeli nie, to zachowałeś się tak
jak ci przechodzący ludzie. A ten młody bandyta będzie się czuł bezkarny i
następnym razem, pewnie komuś innemu, już nie odpuści.
Pozdrawiam
Olek

10. Data: 2002-05-28 09:19:31

Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleksander napisał(a):
> Czy o napadzie powiadomiłeś policję, bo jeżeli nie, to zachowałeś się tak
> jak ci przechodzący ludzie. A ten młody bandyta będzie się czuł bezkarny i

Nie rozśmieszaj mnie. Myślisz, że młody bandzior wystraszy się
doniesieniem na policję? Mieszkam w bloku, gdzie mieszka wielu mu
podobnych. Byłem świadkiem wielu policyjnych interwencji i sam
zresztą wzywałem patrol, gdy blokersi zanadto rozrabiali. Policja
jest wobec nich bezradna, a oni o tym wiedzą i lekce sobie to ważą.

Poza tym aby być wiarygodnym trzeba mieć świadków zdarzenia i przede
wszystkim przynajmniej móc rozpoznać napastnika.

Tym niemniej wkrótce być może zostanie namierzony i doprowadzony na
policję..... O czym nie omieszkam tu napisać.

--
Pozdrowienia,
Robert

Uwaga PILNE! Projekt zmian w ustawie o rehabilitacji !!!!!!
Czy byłaś/byłeś uczestnikiem Igrzysk FAR?
dla tych którzy mnie znają :)
spis powszechny
Propozycja pracy dla osoby znajacej jez. niemiecki