naprawiam blad

1. Data: 2002-08-23 07:17:53

Temat: naprawiam blad
Od: "misiorek" <m...@a...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich, przemykam sie tu juz od dluzszego czasu, ale zachowalam
sie nieladnie i nie przedstawialm sie co robie teraz i mam nadzieje ze
zostanie mi wybaczone :)
Mam na imie Magda i mieszkam w Chorzowie, uwielbiam gotowac sobie rozne
pychotki a jeszcze bardziej je jesc. Ogladam wszystkie programy Bobka
Maklowicza i przegladam co tydzien Wysokie Obcasy w poszukiwaniu przepisow
Agnieszki Kreglickiej.
Co do przepisow jakie moglabym wam przedstawic obawialamm sie, ze moze sie
powtorze, wiec postanowilam zamiast przepisu na jedzonko podac przepis na
pyszne winko z ryzu:

1kg ryzu
1,5kg cukru
2dkg drozdzy piekarskich
1 pomarancza lub cytryna pokrojona ze skorka
cynamon i gozdziki(po 2 lyzeczki ale mozna dac wiecej)
4-5 litow wrzatku

wsypujemy wszystko (oprocz drozdzy) do baniaka, gasiora lub nawet do wiadra
:), zalewamy wrzatkiem, po ostygnieciu dodajemy drozdze, mieszamy codziennie
przez 2 tygodnie, zlewamy i spozywamy:) Smacznego.

misiorek

1. Data: 2002-08-23 07:28:59

Temat: Re: naprawiam blad
Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiorek" <m...@a...katowice.pl> napisał w wiadomości
> Mam na imie Magda i mieszkam w Chorzowie,

witam po sasiedzku :-)

Asia z Katowic

1. Data: 2002-08-23 07:33:57

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiorek" <m...@a...katowice.pl> napisał w wiadomości
Witaj Magdo!
Winko to się robi z winogronek. :-)
Z ryżu może być co najwyżej sake albo jakiś inny napój. Ale wino - nie!
Pozdrawiam :-)
Janusz

1. Data: 2002-08-23 07:38:28

Od: "misiorek" <m...@a...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

przepraszam, podalam zatem przepis na milutki napoj wyskokowy "nie-wino" :o)

pozdrawiam
misiorek

1. Data: 2002-08-23 08:04:56

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 Aug 2002 09:17:53 +0200, "misiorek"
<m...@a...katowice.pl> wrote:

> [...]
>:), zalewamy wrzatkiem, po ostygnieciu dodajemy drozdze, mieszamy codziennie
>przez 2 tygodnie, zlewamy i spozywamy:) Smacznego.

jak to? jak to? Juz tu jest jedna Magda z Chorzowa..jestes pewna,
ze Ty to nie ona czyli Ty????

a ta sake to jakiego woltazu bywa przy ostatniej fazie wg
instrukcji? :))

Witaj!

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-23 08:33:13

Od: "Strzyga" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

| przepraszam, podalam zatem przepis na milutki napoj wyskokowy "nie-wino"
:o)

Dlaczego nie można robić z ryżu wina? Ja robię już od dawna, wychodzi
pyszne. Tylko dodaję oprócz produktów podanych przez Misiorka 1/2 laski
prawdziwej wanilii i trzymam w balonie trochę dłużej niż 2 tyg.
Pozdrawiam Teresa

1. Data: 2002-08-23 08:39:52

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pyszne. Tylko dodaję oprócz produktów podanych przez Misiorka 1/2 laski
> prawdziwej wanilii i trzymam w balonie trochę dłużej niż 2 tyg.

Januszowi chodzi tylko o to, że wino, jak nazwa wskazuje, jest napojem z
winogron a nie z ryżu. Smaczne może być mimo to.
Ale bez przesadyzmu. Wino ryżowe to mniejszy błąd niż nazwanie wermutu
winem ;-)

(a inne żarcia z "brzydką nazwą" to miód sztuczny, masło roślinne, mleko
sojowe, ser sojowy, kotlet sojowy....)

Waldek

1. Data: 2002-08-23 08:51:23

Od: "misiorek" <m...@a...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:02rbmu0nciersaa5u9pcqo21tqnjkd0bjj@4ax.com...
> jak to? jak to? Juz tu jest jedna Magda z Chorzowa..jestes pewna,
> ze Ty to nie ona czyli Ty????
>
> a ta sake to jakiego woltazu bywa przy ostatniej fazie wg
> instrukcji? :))
Jestem pewna ze ja to ja :o) , a co do drugiej Magdy z Chorzowa to niestety
nie mam pojecia :)

A moj napoj wyskokowy niestety nie jest woltazu sake, podejrzewam (ale tylko
polegajac na badaniach empirycznych, bo w domu nie mam alkoholomierza tylko
kwasomierz :o)), ze moze miec okolo 10%, bo dziala jak powiedzmy wino Sophia
czy cos w tym rodzaju :o)

misiorek

1. Data: 2002-08-23 10:03:41

Od: "Niunieczka" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik asia <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

> Użytkownik "misiorek" <m...@a...katowice.pl> napisał w wiadomości
>
> witam po sasiedzku :-)
>
> Asia z Katowic

ja rowniez witam ;o)

Niunia z Siemianowic

1. Data: 2002-08-23 17:32:56

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 Aug 2002 10:51:23 +0200, "misiorek"
<m...@a...katowice.pl> wrote:

> [...]
>kwasomierz :o)), ze moze miec okolo 10%, bo dziala jak powiedzmy wino Sophia

No to sie miesci w przedziale... sake 10 -20 % ...

Art(Gruby ale coraz chudszy...)
Abyssus abyssum invocat.

schab z papryką po chińsku (P)
Slimak winniczek - Jak przyzadzac ? HELP ??????
smazony ser-przemyslenia
szybko pomoc)))
szybki obiad