narozny zlewozmywak

1. Data: 2001-09-27 08:05:49

Temat: narozny zlewozmywak
Od: "Magda" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialabym prosic o opinie na temat naroznych zlewozmywakow. Czy sa
wygodne, praktyczne itp. Dodam, ze niedaleko tego rogu kuchni jest okno.
I czy ktos moglby polecic jakis konkretny model w rozsadnej i normalnej
cenie...
Bede bardzo wdzieczna
Magda

1. Data: 2001-09-27 10:25:18

Temat: Re: narozny zlewozmywak
Od: "Aleksy Kordiukiewicz" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
.pl...
> Chcialabym prosic o opinie na temat naroznych zlewozmywakow. Czy sa
> wygodne, praktyczne itp. Dodam, ze niedaleko tego rogu kuchni jest okno.

Są wygodne, ale są też niewielkie problemy z koszem na śmieci pod szafką
narożną.
Problem z automatycznym zamykaniem pokrywki,
szafka również nie jest racjonalnie wykorzystana.
Umieszczenie kosza gdzie indziej też nie jest najlepszym rozwiązaniem.
Niemniej jednak wygląda to nieźle.

Pozdrowienia

--
Aleksy Kordiukiewicz
mailto:a...@a...com.pl

1. Data: 2001-09-27 16:30:21

Od: "rafal" <b...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wygodne, praktyczne itp. Dodam, ze niedaleko tego rogu kuchni jest okno.
> I czy ktos moglby polecic jakis konkretny model w rozsadnej i normalnej
Tez jestem zainteresowny tym , tematem chetnie poczytam , znalazlem ostatnio
franke za nawet dosyc ok cene gdyz te narozne niestety sa drozsze od
zwyklych:))
Rafal
b...@c...com.pl

1. Data: 2001-09-28 10:51:32

Od: Olga <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda wrote:

> Chcialabym prosic o opinie na temat naroznych zlewozmywakow. Czy sa
> wygodne, praktyczne itp. Dodam, ze niedaleko tego rogu kuchni jest okno.

Ja mam w domu, taki w ksztalcie litery L, ma 2 komory. Na srodku bateria.

Zalety
------
Genialna oszczednosc miejsca, mam duzy zlew z 2-ma komorami, ktory stoi w
miejscu, ktore w innym wypadku byloby niewykorzystane. U mnie po protu bylo
do wyboru albo taki zlew i zmywarka sie zmiesci albo zwykly i zmywarka sie
nie zmiesci... Mimo ze mi taki duzy niepotrzebny, a jednak mi zaoszczedzil
miejsca w kuchni.

Wady
-------
Zalezy jaka baterie wstawisz. Z moja jest jeden problem, do ktorego po
prostu trzeba sie przyzwyczaic:
Jakby to wytlumaczyc, moze najlepiej narysuje
---------------------
I I
I I
I o I
I_________ / I
I/ I
/ I
I I
I_________I

Kurcze, nie bardzo wyszlo, ale inaczej nie umiem. Chodzi o to, ze jak
przekrecasz kran z jednej komory do drugiej, to trzeba wode zakrecic, bo sie
leje na nogi :-)) po prostu jest za dlugi ten kran. Moze nie az tyle jak na
rysunku, odrobine, ale wystarczy, zeby sie oblac.

Przy zlewie moze stac tylko jedna osoba.

Mimo ze mam okno obok, i tak jest ciemno, wiec przydalaby sie jakas lampka
nad tym zlewem. Jakos mi sie nie chcialo inwestowac w oswietlenie, bo i tak
mam zmywarke, wiec duzo sie przy tym zlewie nie stoi.

Neutralne
---------
Pod spodem jest duza narozna szafka, w ktorej jest masa miejsca, ale nie na
kosz na smieci, (nie szkodzi, mam obok i nie przeszkadza mi to), a poza tym
nie jest specjalnie latwo dostepna. Ale z wykorzystaniem poleczek i
wieszadel dalo sie ja ladnie zagospodarowac.

Hmm, w sumie wyszlo, ze wiecej wad niz zalet, ale u mnie ta zaleta
przewazala wszelkie wady, bo mi zalezalo na miejscu i zeby dalo sie zmywarke
wcisnac.

> I czy ktos moglby polecic jakis konkretny model w rozsadnej i normalnej
> cenie...

Nie bardzo, bo nie kupowalam w Polsce i ta firma nie wystepuje tam.

Jak mi sie jeszcze cos przypomni, to napisze.

Pozdrawiam
Ola

1. Data: 2001-09-28 17:21:05

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Olga wrote:

> Nie bardzo, bo nie kupowalam w Polsce i ta firma nie wystepuje tam.
>
> Jak mi sie jeszcze cos przypomni, to napisze.

ja tego typu zlewy widzialem w gali w lublinie. gdzies tam jeszcze
ale nie pamietam. w kazdym razie z dostepnoscia nie ma problemu.

--
/===================================\ oOOo (C) Publikacja tego

1. Data: 2001-10-18 11:45:31

Od: "Teo" <UwagaNowyAdres:aaargh73@hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Magda <b...@i...pl> pyta:

> Chcialabym prosic o opinie na temat naroznych zlewozmywakow. Czy
sa
> wygodne, praktyczne itp.

Czemu nie? Jezeli uzywasz zmywarki, starczy nawet maly model. W kazdym
przypadku nalezy przypilnowac montazu, aby przednia krawedz zlewu byla
jak najblizej krawedzi szafki (blatu). Oznacza to, ze nie wszystkie
modele oznaczone jako "do szafki naroznej 90 cm" beda rzeczywiscie
wygodne w uzytkowaniu po zamontowaniu w takiej szafce...

Sam szukalem zlewu w narozna "90" ze skosna przednia scianka. Doglebne
zwiedzanie Bartyckiej (W-wa) przynioslo:

Stalowe: od ok. 500 zl (np. Franke, jedna komora + ociekacz + cos, co
udaje druga komore, a jest nieco glebszym ociekaczem);
"Kamienne": od ok. 1100 zl, w cenie do 1500 jest juz kilka ciekawych
modeli, glownie firmy Schock (http://www.schock.de/).

Pozdrawiam

Teo

1. Data: 2001-10-18 12:09:53