Re: narzucanie celibatu niezgodne z natur? ...

Data: 2008-03-15 18:37:36
Temat: Re: narzucanie celibatu niezgodne z natur? ...
Od: "rzeczy pierwsze" <r...@o...eu>

news:frh0gf$ouc$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "rzeczy pierwsze" <r...@o...eu> napisał w wiadomości

> Mówisz o tych naukach przedmałżeńskich czy o swojej ocenie czyjejś wiary
> [w boga] lub cudzych w tej sprawie kompetencji? ;P

O swoich naukach przedmałżeńskich, bo oceny jak dotąd się nie podjąłem.
Jeśli kościół i jego kapłani byliby doskonali, to ciekawe co mogliby
zaoferować miernocie
i gdzie byłoby dla niej miejsce w Królestwie Niebieskim :P
Kto w waszym odczuciu pierwszy zasiadłby przy stole Ojca,
sługa doskonały czy odzyskany syn marnotrawny?