Re: narzucanie celibatu niezgodne z prawem ...

From: "Grzegorz Z." <b...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.polityka,pl.soc.religia
Subject: Re: narzucanie celibatu niezgodne z prawem ...
Date: Mon, 24 Mar 2008 20:03:12 +0100
<ifbt5ai2h3qe$.16lkevjn487at$.dlg@40tude.net>
<v6y4ytnjrdq6$.gla0nq9v632f.dlg@40tude.net>
<wwgngvamdw06$.1uj6av8wdocaa.dlg@40tude.net>

Dnia Mon, 24 Mar 2008 19:49:42 +0100, Ikselka napisał(a):

> Były wybory. To za mało?

Mało. W ostatnich wyborach chodziło o to by odsunąć od władzy Kaczyńskich,
by ich miejsce zajął Tusk który m.in. obiecywał przyjęcie unijnej Karty
Praw Podstawowych.

> To kto ma reprezentować większość według Ciebie? -
> żadnego księdza chyba w rządzie nie ma, hę?

"(...) W ten sposób chcielibyśmy otworzyć dyskusję, w której zabiorą głos
przedstawiciele partii politycznych, organizacji społecznych i oczywiście
Kościoła - zaznaczył."

http://wiadomosci.onet.pl/1702334,11,1,1,,item.html

> Nie nadajesz się, przecież pisałam :-)

Po czym stwierdziłaś że się nie nadaję ?

> Fundator to musi być osoba poważna i wpływowa.

Fundator przede wszystkim musi mieć pieniądze. Nie musi być poważny i
wpływowy.

> A Ty, cóż, tylko mały krzykacz...

Brakuje rzeczowych argumentów ?

--
"(...)Unia szanuje równość Państw Członkowskich wobec Traktatów,
jak również ich tożsamość narodową, nierozerwalnie związaną z ich