Re: narzucanie celibatu niezgodne z prawem ...

Data: 2008-03-25 21:40:12
Temat: Re: narzucanie celibatu niezgodne z prawem ...
Od: "Sky" <s...@o...pl>

Użytkownik "Belzebub" <B...@i...invalid> napisał w wiadomości
news:73riu3hr11b1e914i9cefpt3e204luj936@4ax.com...
> Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 25 Mar 2008 21:13:06 +0100, doszła do
> mnie wiadomość <fsbmbu$np$1@news.onet.pl>, w której czytam:

> I co, pociesznie bym wyglądał z ptasią kupą w oku ? Swoją drogą,
> zawsze lubiłem rozśmieszać ludzi.

To musisz zmienić nicka...na belzebubek.
Pasuje bardziej tak do fleka w oku
jak i upodobania w byciu śmiesznym... ;P

> O, jaki fajny ptaszek przeleciał...

Widać i w drugie oko ci narobił ;P

> Wygodnie ? Wręcz przeciwnie. Preferuję niebo, kwiatki i motylki.

Gdybyś serio je preferował, miałbyś je szybciej niż byś o tym
zdązył pomysleć. Więc przynajmniej siebie nie oszukuj... ;)

> Zapewne, ale zawsze lubiłem szukać dziur w całym.

Jakbyś był w tym konsekwentny
to i z upodobania dziur umościłbyś sobie
szczęśliwe gniazdko w owym dziurawym ziemskim niebie ;)
Zwłaszcza że 50% ludzkości swymi dziurami wprost słynie :)