nastolatki

51. Data: 2005-07-24 22:28:16

Temat: Re: nastolatki
Od: "jbj" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja sie z ta klasyfikacja nie zgadzam. w wieku lat 14 nie bylam
> zadna malpiatka :)
>
> -- kasica
He he..Ale przyznaj, że my żyliśmy w trochę innych czasach:)
jbj

52. Data: 2005-07-25 06:51:36

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joasia" :

> Hehe. Dokladanie o tym mialam napisac. Corciu, do drugiego sniadania
doloze
> ci gratis gumeczke. Jakiej firmy preferujesz Unimil czy Durex? Aaaa, durex
> jest teraz dżezzy? Ciekawa jestem czy osoby biorace udzial w tym watku,
> oprocz mnie i jbj, maja dorastajace nastolatki w domach?

Ja mam i to nie tylko dorastające ale jedno już wg prawa dorosłe.

I myślę że nie podsuwałabym swojemu synowi gumek, w razie czego on sam wie
gdzie je można kupić.
A odpowiedzialności za swoje czyny to się uczy w inny sposób i niemal od
urodzenia.

Wracając do tematu głównego - do jbj - jakie Twoja córka ma zainteresowania
?
Co robi po lekcjach i w czasie weekendów w trakcie roku szkolnego ?
Nie znając jej trudno coś zaproponować.
Ja wiem co mogę podsunąć swoim synom (szachy, RPG, biegi na orientację,
ścianka, rower) czy w zasadzie to co robią w ciągu całego roku nie tylko w
wakacje.
Przypuszczam, ze gdybym zaproponowała obóz paralotniowy, nurkowy, lub
windsurfingowy przyjęli by to z entuzjazmem, ale takie mają zainteresowania
(niestety na taki obóz mnie nie stać).

Inaczej byłoby to narzucanie czego na siłę.

Pozdrowienia.

Basia

53. Data: 2005-07-25 08:29:48

Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Sat, 23 Jul 2005 09:19:30 +0200, osoba określana zwykle jako
jbj pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Absolutnie nic, tylko jakoś sobie to średnio wyobrażam - 14 lat, pełna
>roamntyczności chwila, a ona mówi: Czekaj kochanie, masz tu gumkę, prosze
>załóż, albo lepiej sama Ci założę...

Czyli wolisz, żeby jednak obyli się bez gumki??? :-o

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Wypraszam sobie!!!Nie jestem internautą. Ja
.\....@e...eu.org.\.\. tu mieszkam(Grzegorz Nowakowski)

54. Data: 2005-07-25 10:23:25

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jbj" <j...@o...pl> napisał(a):
> ja sie z ta klasyfikacja nie zgadzam. w wieku lat 14 nie bylam
>>
> He he..Ale przyznaj, że my żyliśmy w trochę innych czasach:)

no wlasnie wydaje mi sie, ze w calkiem podobnych. ostatnio ogladalam
"Czterdziestolatka", czyli film o pokoleniu moich rodzicow, i tam tez
mieli klopoty z corka "nad wiek rozwinieta" - mam wrazenie,
ze te czasy, kiedy mlodzi ludzie rozwijali sie niby
"normalnie" (czyli jak, w wieku 20 lat? ;)), po prostu nigdy
nie istnialy :)

juz raz, na tej grupie chyba, zabieralam
glos na podobny temat, i pamietam multum zdziwionych glosow - ze
jak to mozliwe, zeby 20 lat temu bylo tak samo jak dzis,
zeby 13-latki interesowaly sie chlopakami, przeciez wtedy
nie bylo Bravo ani MTV? a jednak sie interesowaly. zdolnosc "wolow"
do zapominania, jak byly cieletami, jest niesamowita, a ludzka
natura, jesli sie zmienia, to naprawde powoli :-)

-- kasica

55. Data: 2005-07-25 11:33:54

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" :

> [...]
> do zapominania, jak byly cieletami, jest niesamowita, a ludzka
> natura, jesli sie zmienia, to naprawde powoli :-)

Odezwę się jako przedstawicielka jeszcze starszego pokolenia, gdyż te 13 lat
to miałam jakieś 35 lat temu.
I też odnoszę wrażenie że się niewiele zmieniło.

Ale ja to jakoś pamiętam ;-)

A z tego co mi opowiadała moja mama to jakieś 30 lat wcześniej tez było
podobnie.

Pozdrowienia.

Basia

56. Data: 2005-07-25 11:49:15

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> jak to mozliwe, zeby 20 lat temu bylo tak samo jak dzis,
> zeby 13-latki interesowaly sie chlopakami, przeciez wtedy
> nie bylo Bravo ani MTV? a jednak sie interesowaly. zdolnosc "wolow"
> do zapominania, jak byly cieletami,

Ja nie mam szans na zapomnienie, bo jeszcze mam pamietniki, ktore
pisalam w wieku 14-16 lat. Wlos sie jezy na glowie :-)

D.
--
Koniec kazdego nurkowania to sytuacja awaryjna. |
Inaczej kto by chcial wychodzic z wody ? | (c) Konrad Dubiel

57. Data: 2005-07-25 12:56:00

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> wrote in message
pl...

> [...]
> jak to mozliwe, zeby 20 lat temu bylo tak samo jak dzis,
> zeby 13-latki interesowaly sie chlopakami, przeciez wtedy

a i owszem interesowaly sie chlopakami, ale chyba
do seksu to jeszcze bylo daleko.....

iwon(k)a

58. Data: 2005-07-25 12:56:12

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> writes:

> [...]
>
> Ale ja to jakoś pamiętam ;-)
>
> A z tego co mi opowiadała moja mama to jakieś 30 lat wcześniej tez było

I jakos wydaje mi sie, ze _wiekszosc_ dzieci/mlodziezy tak wtedy, jak
i teraz nie rozpoczynala zycia plciowego w wieku lat 13.

Oczywiscie jednostkowe przyklady to kazdy moze znalezc dowolne - ja
np. mialem w podstawowce kolezanke, taka skromna szara myszke, ktora
urodzila dziecko niecaly rok po skonczeniu tej podstawowki... To bylo
prawie 30 lat temu.

MJ

59. Data: 2005-07-25 12:59:19

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> wrote in
message news:dc228f$2oho$1@news2.ipartners.pl...
> Wracając do tematu głównego - do jbj - jakie Twoja córka ma
> zainteresowania
> ?
> Co robi po lekcjach i w czasie weekendów w trakcie roku szkolnego ?

bardzo wazne pytanie, bo rzeczywiscie, im wiecej dziecko ma
zajec i zainteresowan, mniej "ineteresuje" sie "zabawami"
z chlopcami. Kiedys czytalam, iz min dlatego jest w USA taki nacisk na
sporty i inne aktywnosci dla mlodziezy, gdzy jak to zauwazono
w srodowisku, gdzie takowych nie ma ciaz wsrod niepelnoletnich bylo
mnostwo.

iwon(k)a

60. Data: 2005-07-25 13:00:31

Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> napisał:
> [...]
> do zapominania, jak byly cieletami, jest niesamowita, a ludzka
> natura, jesli sie zmienia, to naprawde powoli :-)

Nastolatki interesowaly sie chlopakami (i vice versa), ale
jednak zmienilo sie - 20 lat temu nie bylo internetowych
dyskusji o tabletkach antykoncepcyjnych dla 14-latek.

Pozdrowienia,
Lila

zajęcia w glinie...
TATRALANDIA-poleccie kwatery...