Re: nastolatki

From: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: nastolatki
Date: Mon, 25 Jul 2005 08:51:36 +0200

Użytkownik "Joasia" :

> Hehe. Dokladanie o tym mialam napisac. Corciu, do drugiego sniadania
doloze
> ci gratis gumeczke. Jakiej firmy preferujesz Unimil czy Durex? Aaaa, durex
> jest teraz dżezzy? Ciekawa jestem czy osoby biorace udzial w tym watku,
> oprocz mnie i jbj, maja dorastajace nastolatki w domach?

Ja mam i to nie tylko dorastające ale jedno już wg prawa dorosłe.

I myślę że nie podsuwałabym swojemu synowi gumek, w razie czego on sam wie
gdzie je można kupić.
A odpowiedzialności za swoje czyny to się uczy w inny sposób i niemal od
urodzenia.

Wracając do tematu głównego - do jbj - jakie Twoja córka ma zainteresowania
?
Co robi po lekcjach i w czasie weekendów w trakcie roku szkolnego ?
Nie znając jej trudno coś zaproponować.
Ja wiem co mogę podsunąć swoim synom (szachy, RPG, biegi na orientację,
ścianka, rower) czy w zasadzie to co robią w ciągu całego roku nie tylko w
wakacje.
Przypuszczam, ze gdybym zaproponowała obóz paralotniowy, nurkowy, lub
windsurfingowy przyjęli by to z entuzjazmem, ale takie mają zainteresowania
(niestety na taki obóz mnie nie stać).

Inaczej byłoby to narzucanie czego na siłę.

Pozdrowienia.

Basia