natura mezczyzn

11. Data: 2020-04-05 12:31:59

Temat: Re: natura mezczyzn
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/04/2020 o 10:05, m...@g...com pisze:
>> Co ty tam dziad[i]u wiesz! ;)
>> Jakiego ciem KObita POwila
>> takim nieuswiadomionym zej
>> dziesz z tego piknego babinca ;P
>>

> nie masz jaj, wystarczy?
> ---
> Powiedz to babo innym babom ;P

w przeciwienstwie do ciebie one maja jaja

--
gazebo

12. Data: 2020-04-05 13:21:00

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> nie masz jaj, wystarczy?
> ---
> Powiedz to babo innym babom ;P

w przeciwienstwie do ciebie one maja jaja
---
Jaja a jajeczka ot mala roznica ;)
Kawior KOntra starcza jajecznica ;P

Ilosciom jakosci nie na-drobisz ;)
W naturze nie ma demokracji ;)))))

13. Data: 2020-04-05 13:21:07

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.04.2020 o 10:43, gazebo pisze:

> ja ciebie normalnie nie rozumiem, facet leci na dupe mimo, ze ma swoja
> w domu, a w tym przypadku to jego boli glowa

No bo ty rozpatrujesz skargi pani Marty od razu jako coś skierowane
przeciwko niej. A wcale tak nie musi być, bo to nic osobistego - ot ona
z rozwiniętymi zapotrzebowaniami na te uciechy a on (Marek) wręcz
odwrotnie, raz na tydzień to dla niego już i tak za dużo. Wyjściem jest
zmiana partnera na takiego sobie podobnego. Wczoraj oglądałem
paradokumentalny film o Hitlerze,. I w tym filmie Ewa Braun skarżyła mu
się że tak rzadko ma z nim kontakt - on poradził jej aby poszukała sobie
kochanka,. Film reklamowany jako oparty na faktach.

14. Data: 2020-04-05 13:44:13

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/04/2020 o 12:21, m...@g...com pisze:

> w przeciwienstwie do ciebie one maja jaja
> [...]
nie synku, ty _nie masz_ jaj, one _maja_

--
gazebo

15. Data: 2020-04-05 13:46:58

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/04/2020 o 12:21, Trybun pisze:

> [...]
> się że tak rzadko ma z nim kontakt - on poradził jej aby poszukała sobie
> kochanka,. Film reklamowany jako oparty na faktach.

pisze wyraznie, facet leci na dupe mimo, ze w domu czeka na niego jego
osobista, pokaz facetowi cycki a nie moze sie powstrzymac, pokazuje ci
analogie do kobiet lecacych na Kalibabke

--
gazebo

16. Data: 2020-04-05 22:14:51

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-05 07:54, gazebo wrote:

> tez masz szanse, przeciez jestes obojnakiem

a zwierzeta dzikie, otrzymaja status obywateli suwerennych panstw...

https://twitter.com/toptvpinfo/status/12046559046306
73410

17. Data: 2020-04-06 06:09:07

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/04/2020 o 21:14, Izaura pisze:

> a zwierzeta dzikie, otrzymaja status obywateli suwerennych panstw...

dobre, domy dla bezdomnych :]
--
gazebo

18. Data: 2020-04-06 12:06:14

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.04.2020 o 13:46, gazebo pisze:

> pisze wyraznie, facet leci na dupe mimo, ze w domu czeka na niego jego
> osobista, pokaz facetowi cycki a nie moze sie powstrzymac, pokazuje ci
> analogie do kobiet lecacych na Kalibabke

Ale "leci" to chyba dla ciebie nie znaczy że ma chęć i zamiar ruchać ją
po 10 ray na dobę. W przytoczonym przez ciebie przypadku nie ma żadnej
analogii w odniesieniu do mechanizmów mających miejsce w sprawie Kalibabki.

19. Data: 2020-04-06 17:10:38

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06/04/2020 o 11:06, Trybun pisze:

> Ale "leci" to chyba dla ciebie nie znaczy że ma chęć i zamiar ruchać ją
> po 10 ray na dobę. W przytoczonym przez ciebie przypadku nie ma żadnej
> analogii w odniesieniu do mechanizmów mających miejsce w sprawie Kalibabki.

nie rozumiesz, facet leci na dupe tak jak one na Kalibabke, to jedno,
druga sytuacja jest taka i niezwiazana z pierwsza, ze facet zaslania sie
bolem glowy, dwie rozne sytuacje, jasniej nie potrafie

--
gazebo

20. Data: 2020-04-07 10:57:55

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.04.2020 o 17:10, gazebo pisze:

> nie rozumiesz, facet leci na dupe tak jak one na Kalibabke, to jedno,
> druga sytuacja jest taka i niezwiazana z pierwsza, ze facet zaslania
> sie bolem glowy, dwie rozne sytuacje, jasniej nie potrafie

Zacząłeś od tego że facet ze wszystkich sił usiłuje wymigać się od seksu
z konkretną partnerką.  Sprawa Kalibabki to pytanie co akurat w nim
zobaczyły te tłumy bab że tak na niego leciały. Ty o ile jesteś facetem
to pewnie nie będziesz umiał odpowiedzieć, a tylko domniemywać nad
potencjalnymi opcjami. Kiedyś p. R. Beger wyznała że ją to akurat
najbardziej pociągają w facetach "qrwiki w oczach",. Szkoda że jej nie
ma na grupie, wypytałbym ją o te "kurwiki".

Jak rozwala sie wszelkie wsPOlnoty w realu i kontroluje sie je w wirtualu [PandeMonium]
Ważny komunikat generała z Federacji Galaktycznej - Stanisław Milewski
Nocne Polaków rozmowy...?
SZOKUJĄCE ODKRYCIE ws. CHOROBY Z WUHAN...
TESTowe slinienie KOpert wyborczych!!!