SZOKUJĄCE ODKRYCIE ws. CHOROBY Z WUHAN...

1. Data: 2020-04-03 02:49:55

Temat: SZOKUJĄCE ODKRYCIE ws. CHOROBY Z WUHAN...
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

SZOKUJĄCE ODKRYCIE ws. CHOROBY Z WUHAN - Małgorzata Lorenz (C) VTV

https://youtu.be/HAu8sSM0Y-8?t=50

//czyli rzecz o tym co medycyna_germanska* sadzi o cv-19...

* - nie utozsamiac z IG Farben
https://pl.wikipedia.org/wiki/Ryke_Geerd_Hamer#Pseud
oteoria_%E2%80%9Epier%C5%9Bcieni_hamera%E2%80%9D

2. Data: 2020-04-03 16:24:31

Temat: Re: SZOKUJĄCE ODKRYCIE ws. CHOROBY Z WUHAN...
Od: <Ghost> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izaura" napisał w wiadomości grup
a.pl...

> [...]

>* - nie utozsamiac z IG Farben
>https://pl.wikipedia.org/wiki/Ryke_Geerd_Hamer#Pseu
doteoria_%E2%80%9Epier%C5%9Bcieni_hamera%E2%80%9D

Jestem tak zszokowany, ze nie potrafie kliknac zadnego z powyzszych linkow.

3. Data: 2020-04-03 17:20:08

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/04/2020 o 15:24, Ghost pisze:

> Użytkownik "Izaura"  napisał w wiadomości grup
a.pl...

oteoria_%E2%80%9Epier%C5%9Bcieni_hamera%E2%80%9D

> Jestem tak zszokowany, ze nie potrafie kliknac zadnego z powyzszych linkow.
podobnie ja, moze jak cie duchowo wespre to bedziesz mogl a potem ty mi
pomozesz

--
gazebo

4. Data: 2020-04-03 18:21:08

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 3 Apr 2020 16:20:08 +0100
doszła do mnie wiadomość <r67k78$m62$3@dont-email.me>
od gazebo <g...@j...com> :

a.pl...

oteoria_%E2%80%9Epier%C5%9Bcieni_hamera%E2%80%9D

>podobnie ja, moze jak cie duchowo wespre to bedziesz mogl a potem ty mi
>pomozesz

Obstawiam tradycyjny zestaw młodego szura:
- max dawki witaminy C
- srebro koloidalne
- zastrzyki z perhydrolu
- lewatywy z fusów kawowych
- noszenie cieciorki w odbycie
- wlewy z wybielacza
- wirusa stworzyli Żydzi lub Amerykanie
- a Soros go rozpyla w chemtrailsach
- królem świata zostanie Bill Gates
- Jarosław! Jarosław!

5. Data: 2020-04-03 19:53:59

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.04.2020 o 18:21, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 3 Apr 2020 16:20:08 +0100

> Obstawiam tradycyjny zestaw młodego szura:
> [...]

Nie wolno zapominać o najskuteczniejszej mieszaninie piwa z dżemem i
stoperanem.

Pozdrawiam
Piotr

6. Data: 2020-04-03 20:26:13

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 03.04.20 um 19:53 schrieb Kviat:

> Nie wolno zapominać o najskuteczniejszej mieszaninie piwa z dżemem i
> stoperanem.
>
> Pozdrawiam
> Piotr

Zapomnieliscie o goracej kapieli. Mistrz proponuje 39.5°. Jest to
kompletna fantazja! Wirusy i bakterie (oczywiscie nie wszystkie)
potrzebuja troche wyzszych stopni, zeby zejsc. A wiec 60°. Czyli kapiel
w temperaturze 60° moze byc nadzieja dla zarazonego, ze wirusa trafi szlag?

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
,,Polacy wyjątkowo wręcz chcieliby być lubiani, a przede wszystkim
doceniani od bieguna po biegun. Jesteśmy wszakże przedmurzem, pierwsi
stawiliśmy czoło, urodziliśmy papieża, zwyciężyliśmy komunizm i
wynaleźli lampę naftową. Poza tym Polakami byli między innymi:
Apollinaire, Batory, Chopin, Conrad, Kopernik, Matka Boska czy Wit
Stwosz. Obiektywnie więc od świata nam się należy, a jak nie, to
antypolonizm" (Ludwik Stomma)

7. Data: 2020-04-03 21:17:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> wrote:

> [...]
> w temperaturze 60° moze byc nadzieja dla zarazonego, ze wirusa trafi szlag?

Ale tylko w wierzchnich warstwach. Pozostanie delikwenta w stanie surowym
wewnątrz - stanowi przechowalnię wirusa. Lepsze jest gotowanie żaby.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

8. Data: 2020-04-03 21:21:25

Od: <Ghost> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
a.pl...

Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> wrote:

>Ale tylko w wierzchnich warstwach. Pozostanie delikwenta w stanie surowym
>wewnątrz - stanowi przechowalnię wirusa.

LOL, jest i nasz XLgeniusz, co mybyśmy beściebie poczęli?

9. Data: 2020-04-04 02:57:33

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-03 21:17, XL wrote:

> Ale tylko w wierzchnich warstwach. Pozostanie delikwenta w stanie surowym
> wewnątrz - stanowi przechowalnię wirusa. Lepsze jest gotowanie żaby.

Ale popatrz, jak wszystkie trole naraz, zareagowaly... jak na rozkaz...

10. Data: 2020-04-04 02:59:33

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-03 19:53, Kviat wrote:
> [...]

linki wycielas...

[...]

TESTowe slinienie KOpert wyborczych!!!
Wycie opozycji rośnie...,
Nostradamus
ofensywa edukacyjna
CovidAPRILIS[2020] czyli jak nas wszystkich kcom zrobic w lyse jajo ;P