SZOKUJĄCE ODKRYCIE ws. CHOROBY Z WUHAN...

11. Data: 2020-04-04 03:02:37

Temat: Re: SZOKUJĄCE ODKRYCIE ws. CHOROBY Z WUHAN...
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-03 20:26, Sylvio Balconetti wrote:
> Zapomnieliscie o goracej kapieli.

Bys cos posluchal, przez grzecznosc... to o Germanii jest!

SZOKUJĄCE ODKRYCIE ws. CHOROBY Z WUHAN - Małgorzata Lorenz (C) VTV

https://youtu.be/HAu8sSM0Y-8?t=50

//czyli rzecz o tym co medycyna_germanska* sadzi o cv-19...

* - nie utozsamiac z IG Farben
https://pl.wikipedia.org/wiki/Ryke_Geerd_Hamer#Pseud
oteoria_%E2%80%9Epier%C5%9Bcieni_hamera%E2%80%9D

12. Data: 2020-04-04 11:10:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> Ale popatrz, jak wszystkie trole naraz, zareagowaly... jak na rozkaz...

Komplet ? Masz charyzmę po prostu ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

13. Data: 2020-04-04 12:09:06

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 4 Apr 2020 03:02:37 +0200
doszła do mnie wiadomość <5e87dcee$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
od Izaura <d...@d...net> :

>Bys cos posluchal, przez grzecznosc... to o Germanii jest!
>
>SZOKUJĄCE ODKRYCIE ws. CHOROBY Z WUHAN - Małgorzata Lorenz (C) VTV

Isaura, nie mam zamiaru oglądać trzydziestominutowego słowotoku (galopady Gisha),
opisz w
kilku punktach o co chodzi.
--
Kiedy kitę odwalę będzie wspaniale
https://www.youtube.com/watch?v=M4aZeAC_moo

14. Data: 2020-04-04 13:33:12

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Isaura, nie mam zamiaru oglądać trzydziestominutowego słowotoku (galopady Gisha),
---
Ogolnie chodzi o obietnice demonow ze dadzom zdrowie tym ktorzy im siem oddajom.
Tu w wersji POwrotow do kultuw starogermanskich jak u nas do slowianszczyzny

15. Data: 2020-04-04 15:58:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> [...]
> Tu w wersji POwrotow do kultuw starogermanskich jak u nas do slowianszczyzny

Ufff, bo też nie przebrnęłam :-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

16. Data: 2020-04-04 20:48:46

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 4 Apr 2020 04:33:12 -0700 (PDT)
doszła do mnie wiadomość <9...@g...c
om>
od m...@g...com :

> [...]
>Tu w wersji POwrotow do kultuw starogermanskich jak u nas do slowianszczyzny

Isaura, prawda to? W którym momencie(m:s) jest mowa o tych demonach? Pewnie znasz to
na
pamięć, więc szybko odpowiesz.

17. Data: 2020-04-04 20:59:02

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 4 kwietnia 2020 13:33:13 UTC+2 użytkownik m...@g...com napisał:

> [...]
> Tu w wersji POwrotow do kultuw starogermanskich jak u nas do slowianszczyzny

Nie zrozumiałeś. Tu nie ma mowy o żadnym kulcie tylko o tym, że przyczyną otwierającą
drzwi wirusom jest stres. W/g zasad tego dziwnego kierunku medycznego należy się go
pozbyć w jakiś sposób, żeby uniknąć wtargnięcia, ale jeśli wirusy już zaczną działać,
to pozwolić wirusom działać bez fortepianienia się medykamentami, bo choroba to
program naprawczy. Czyli jeśli zdychasz, to masz, bo jesteś błędem systemu. "Co cię
nie zabije to cię wzmocni" Też mi jakoś nie leży ta teoria, ale to nie kult asurów
tylko kontrowersyjny pomysł ludzki.

18. Data: 2020-04-04 22:38:55

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.04.2020 o 02:59, Izaura pisze:

> linki wycielas...

Bo mi nie płacą za rozpowszechnianie bzdur.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

19. Data: 2020-04-04 22:48:31

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Isaura, prawda to? W którym momencie(m:s) jest mowa o tych demonach? Pewnie znasz to
na
pamięć, więc szybko odpowiesz
---
Nie odPowiada wiec wie ze prawda nawet jesli o tym tam ani slowa a zapewne nic nie
bakneli
bo kto by siem swiadomie pchal w opetaniec ;P

Kiedy wy w KOncu zrozumita? Albo Jezus albo demony.
Nie ma w zadnym innym Imieniu POd sloncem zbawienia...

20. Data: 2020-04-04 23:02:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> Kiedy wy w KOncu zrozumita? Albo Jezus albo demony.
> Nie ma w zadnym innym Imieniu POd sloncem zbawienia...

Wielu ludzi tego nie oddziela, bo ma plątaninę w głowie.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

TESTowe slinienie KOpert wyborczych!!!
Wycie opozycji rośnie...,
Nostradamus
ofensywa edukacyjna
CovidAPRILIS[2020] czyli jak nas wszystkich kcom zrobic w lyse jajo ;P