Data: 2004-10-30 20:56:44
Temat: Re: nauczycielka nas gnebi
Od: Jonasz <j...@p...onet.pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
zaku wrote:
>>Czy macie wiązania kowalencyjne spolaryzowane
> w I klasie to bylo.
Wyglądana to, że moja szanowna koleżanka jest
nieco nadgorliwa i postanowiła uszczęśliwić
was bez pytania o zgodę.
>>http://www.wsip.com.pl/serwisy/prnaucz/lic.htm#01 ?
>>http://www.wsip.com.pl/serwisy/czaschem/akt05_anal
iza.pdf ?
>>http://www.wsip.com.pl/serwisy/czaschem/akt01.html
>>naprawdę warto!
> przejrzalem te stronki
No to wiesz mniej-więcej, czego szukać w Internecie:
podstawa programowa z MENiS, przykładowe rozkłady materiału,
sugerowane rozkłady materiału z wydawnictwa, kryteria
oceniania z uwzględnieniem poziomów wymagań. Ważne,
żeby profil szkoły był zgodny z waszą szkołą.
To wszystko drukujesz i porównujecie do informacji
podanych na lekcji organizacyjnej oraz rozkładów, które
_rodzice_mają_prawo_obejrzeć_u_dyrektora_.
Jeśli nauczyciel jest rzeczywiście BARDZO DOBRY według
dyrekcji szkoły, to oczywiście może przedstawić swoje
wymagania rozpisane na poziomy.
Jak nie może _z_góry_ podać, jakie wiadomości są niezbędne
i jakie rozszerzające, oraz z czego będzie odpytywać
(zakres wiadomości, nie konkretne pytania) w najbliższych
działach, to niestety nie jest takim znów ideałem...
Podkreślam, że nie radzę walczyć bez rodziców. Partnerem
dla dyrekcji i nauczyciela są zawsze rodzice, uczniowie
mają tylko dać argumenty, a rodzice mogą żądać zmian.
Nie licz na zmiane nauczyciela -- to jest dość kłopotliwe,
raczej powinniście domagać się skromnego rozkładu materiału.
Życzę powodzenia w nauce, abyście skorzystali równomiernie
w różnych dziedzinach życia, abyście przygotowali się do
studiów stosownie do indywidualnych życiowych planów,
abyście uczyli się jak najwięcej z przyjemnością i satysfakcją.
Pamiętam, jak bywało przyjemnie i wesoło na fakultetach
z matematyki w moim liceum :-) . Również sporo nauczyliśmy
się wtedy, może nawet niektóre rzeczy niepotrzennie...
Oczywiście cele szkoły -- wysoka zdawalność na studia
i wskaźnik olimpijczyków też się liczą. Powinniście być
dumni z indywidualnych osiągnięć koleżanek i kolegów,
którzy wypracowują swoje sukcesy uczestnicząc w zajęciach
kółka chemicznego i na zajęciach fakultatywnych. Wielu
z was na pewno poświęca dużo czasu i sił w swoich dziedzinach,
takich jak koszykówka, romanistyka albo śpiew. Wszystkie
te sukcesy składają się na dobre imię szkoły.
Jako abiturienci renomowanej szkoły możecie liczyć
na szczególne traktowanie w przyszłości.
Wszystkiego dobrego, nic więcej nie wymyślę
J.
|