Re: nawóz w granulkach

Data: 2013-04-01 10:35:23
Temat: Re: nawóz w granulkach
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Mon, 1 Apr 2013 00:46:46 -0700 (PDT), skrybaogrodowy napisał(a):

> Lekcję odrobiłaś, ale czy ze zrozumieniem cytowanych przez siebie tekstów? Cieszę
się. Mam nadzieję (choć słabą),
> że w przyszłości jednak będziesz ściślejsza w swoich postach.
> Co zaś się tyczy inwektyw, to przyznam, że spodziewałem się ich.
> Zawsze tak reagujesz na krytyczne uwagi dot. Twoich postów więc nie jestem
zdziwiony.

Twoje "bzdura" nie jest niczym innym jak inwektywą, ponieważ jest
obraźliwym (tylko i wyłącznie, zero merytoryki i argumentu) skwitowaniem
tego, co napisałam. - odpowiedziałam adekwatnie. Co do samej merytoryki to
wyślij protest do wszystkich autorów zacytowanych przeze mnie artykułów,
nie do mnie, Panie MondryPowtarzam: znasz się na rolnictwie jak kura na
pieprzu, wykręcasz kota ogonem, byle tylko nie powiedzieć zwykłego
"przepraszam".
Spadaj, kmiotku.
--
XL "W każdym narodzie musi się wyrobić ponad masy jakaś inteligencja i
rodzaj