Re: nawozenie trawnika - czy mozna recznie ?

Data: 2010-08-13 10:39:08
Temat: Re: nawozenie trawnika - czy mozna recznie ?
Od: "mirzan" <l...@o...pl>

> "mirzan" <l...@o...pl> wrote in message

>    Szanuję Ciebie, ale myślę, że pytający zrozumiał moje argumenty.
> Teoretycznie mógłbym Ci zafundować siewnik z linku.

Dzięki,ale nie widzę żadnego zastosowania u mnie.Nawet za darmo nie chcę grata,
aby go przestawiać z kąta w kąt.Ani mi do głowy nie przyszło nawozić mój
trawnik.Zainteresowany jestem,aby wszystko co na nim rośnie,rosło jak
najwolniej.Do transportu mam wózek,ze spółdzielni produkcyjnej,wchodzi na niego
skrzynka plastyk.A tych skrzynek mogę postawić ile uciągnę.I ten wózek nigdy
nie zniszczy się,taki komunistyczny wyrób.
mirzan