Re: nerwica lekowa + problemy z lorafenem, pomocy !

Data: 2003-02-17 13:48:14
Temat: Re: nerwica lekowa + problemy z lorafenem, pomocy !
Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl>

Użytkownik "Oleńka" <o...@b...wroc.pl>

>Nie wiem, czemu ludzie
> uważają, że psychiatra to lekarz od "wariatów" i anorektyków ;-)

Nie uważam, że psychiatra to lekarz od "wariatów" i anorektyków, tylko
lekarz, który często przepisze piguły.
Mnie jeden zaczął faszerować pigułami (to znaczy on przepisywał, ja jadłam),
drugi kontynuował a ja byłam i jestem nadal uzależniona. Kiedy poszłam do
psychoterapeutki zdziwiłam się, jaka może być rozmowa z lekarzem...

--