Re: niania be...

Data: 2004-01-23 22:14:46
Temat: Re: niania be...
Od: jacek <j...@w...pl>

Witaj!

Edyta wrote:

> bo
>
> Co ty wypisujesz?
> Jak nie wiadomo co do przyczyn?
> Dziewczyna jasno pisze co i jak... czytaj!!!!!!
> Chyba, ze jesteś pijany?

Nie - po prostu umiem czytac. Nie wiem tego czego ty tez nie wiesz. A to co
bylo napisane jest conajmniej dla mnie niewystarczajace. Jesli ci to co
napisala mama wystarcza - gratuluje amatorstwa lub jasnowidztwa.

> A ty co nie pracujesz? nie zarabiasz na innych?
> W jakim swiecie ty żyjesz?
> Z chionki spadłeś czy co?

No to przynajmniej juz wiemy o co tobie chodzi. a teraz pomyslmy o co moze
mamie chodzic.

> A do lekarza to szanowny Pan nie chodzi?
> Jak twoje dzieck0o miało by zapalenie mózgu
> czy inne paskudztwo to co? dał byś mu napar z mięty
> i czekał jak samo przjdzie???? IDIOTA!!!

Epiteatami podkreslasz swoje racje? Po co?
Rozumiem ze zarabiasz na psychologii rozumianej jako pomoc. Wtenczas cie
rozumiem bo kazdy pacjent to kasa. Wole jednak patrzec inaczej - nie czy to
ja potrzebuje pacjenta tylko czy pacjent mnie. A z tego co dosc natarczywie
promowalas wynikalo ze to saymboliczna poradnia psychologiczna potrzebuje
koniecznie kolejnego klienta.

> Tak jak wyżej gaj napar i kup miejsce na cmentarzu!

Tak? Nie ma alternatywy? uu....

> Taaaaaaaaaaaaaa, niech idzie na studfia psychologiczne!!!

Po co? O czym ty piszesz? Zeby robic testy dzieciom z dysleksja? Albo
kierowcom? No to moze na medycyne? - da jaj bardziej praktyczna i glebsza
wiedze. Chyba nie zajarzylas o co chodzi.

> Oj pomocy!
> Skąd ty się na tej grupie wziołeś?

Z nieba;-) I to wbrew temu co myslisz jestem tutaj dluzej niz ty.

> Facet to NTG
> papa !!!!!
Faktycznie - wydawalo mi sie ze to grupa o psycholigii i ew. pomaganiu
komus. A nie o natarczywym naganianiu do psychologow.

* Jacek * GG: 47013 * mail: j...@w...pl * OTA PSS *