nic co smutne

11. Data: 2010-01-12 11:02:41

Temat: Re: nic co smutne
Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
news:ahqulvrmo9q4.dlg@trenerowa.karma...
>A był to 12-styczeń-10, gdy Przemysław Dębski wymamrotał:

> ale mówią, że go tu nie ma.

Porąbali go Moroawiany ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

12. Data: 2010-01-12 11:07:23

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>A był to 12-styczeń-10, gdy Qrczak wymamrotał:

> tak, zawsze twierdziłem - unikaj dębskiej.

Zgadza się, nic ciekawego - lepiej unikać. Ja to się nawet z nią rozwiodłem
kiedyś.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

13. Data: 2010-01-12 11:11:52

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> Dębski chyba się o siebie dopomina.

I to dopiero jest smutne ! Aż mi się żal zrobiło się !

Na post o zbóju zaprosił
P.D.

14. Data: 2010-01-12 19:03:02

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> HimERko,
> to świadomy wybór, a nie żadna zabarwiona różowym kolorkiem płytkość.
> I ja ten świadomy wybór nawet rozumiem i popieram :-). A już na pewno
> szanuję.
> Jeśli potrzebna Ci do czegokolwiek taka podpórka, to ją, w mojej osobie,
> masz.

W mojej też,
plus jeszcze to, że wspomniana przez ciebie Gaga jest zajebista. O czym tu
już zresztą w zachwycie pisałam.
I nieważne co mówią znajomi.

(BTW, jeśli wsłuchać sie w teksty Gagi to mi z tego jednak mroczne motywy
wystają - zwłaszcza na najnowszej płycie.np. that boy is a monster, he ate
my heart... etc) To wbrew pozorom nie jest proste disco, łup łup, usmiech na
twarz i już.
Ale to tak zupełnie na marginesie.
pozdr.
ostryga

15. Data: 2010-01-12 21:20:53

Od: "Himera" <h...@z...org> szukaj wiadomości tego autora

odwazna jest tez. :)

http://fashionmagazine-best.com/wp-content/uploads/2
009/12/lady-gaga-quieen-of-england.jpg

--
'Does she stare at you sometimes saying nothing? She is thinking: How the
hell have I ever ended up with this ugly motherfucker?'-Chris Rock

16. Data: 2010-01-12 21:30:06

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 12-styczeń-10, gdy Himera wymamrotał:

> odwazna jest tez. :)
>
> http://fashionmagazine-best.com/wp-content/uploads/2
009/12/lady-gaga-quieen-of-england.jpg

a co powiecie na to:

http://www.youtube.com/watch?v=NM51qOpwcIM

--

tu była sygnaturka tymczasowa, ale jest obecnie niedostępna. przepraszamy.

17. Data: 2010-01-13 13:20:30

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

>A był to 12-styczeń-10, gdy Himera wymamrotał:

009/12/lady-gaga-quieen-of-england.jpg

> a co powiecie na to:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=NM51qOpwcIM

tego linka to zdaje sie ja tu kiedyś umieściłam.
słuchałam tego wiele razy i nadal brzmi pięknie.

pozdr.
ostryga.

18. Data: 2010-01-13 14:17:28

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 13-styczeń-10, gdy ostryga wymamrotał:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

009/12/lady-gaga-quieen-of-england.jpg

> tego linka to zdaje sie ja tu kiedyś umieściłam.
> słuchałam tego wiele razy i nadal brzmi pięknie.

cholera, właśnie ktoś go kiedyś umieścił na jakiejś grupie.. :)

--

[---]
Ocenzurowano. Ustawa z 31 lipca 1981 roku o kontroli sygnaturek, publikacji

19. Data: 2010-01-13 17:25:09

Od: "Himera" <h...@z...org> szukaj wiadomości tego autora

no sie ciut zmienila :)

20. Data: 2010-01-13 18:33:10

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Himera" <h...@z...org> napisał w wiadomości
> no sie ciut zmienila :)

To zobacz to.:)

http://www.youtube.com/watch?v=aNvkeQOScDc

Z najnowszej płyty.
Wykonanie takie jak na płycie, jak studyjne.

Pod koniec śpiewa:
I'll never write a song, won't ever sing along,
i'll never love again,
you left me speechless, so speechless...

piosenka ponoć dedykowana ojcu...

Acha, ty zdaje się mieszkasz w USA Himera,
wybierasz się na koncert Gagi? :)
Ja bym się wybrała jakby mi było po drodze.

pozdr.
ostryga.

Open Proxy - czyli wyższość treści nad tożsamością ;-)
Krupier
SZKIELETCZYZNA II...
Jak Cię " widzę " tak Cie demofotoopipodl(s)uję ;)
Można również tak