nic co smutne

21. Data: 2010-01-13 20:22:35

Temat: Re: nic co smutne
Od: "Himera" <h...@z...org> szukaj wiadomości tego autora

najs
w chicagolandzie koncerty byly w zeszly weekend, nie poszlam bo ... bilety
byly trudne do dostania i nie mialam z kim isc:(

--
'Does she stare at you sometimes saying nothing? She is thinking: How the
hell have I ever ended up with this ugly motherfucker?'-Chris Rock

22. Data: 2010-01-14 09:37:49

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Posłuchałam sobie kobietki drogie Pani Gagi i wywiadu z nią i jestem pod
wrażeniem. Głos ma kobietka jak dzwon, niegłupia jest, sporo uroku
osobistego posiada i widać w niej tą sympatyczną głebię, którą zdaje się
wszyscy tu lubimy.

Ciekawa jestem co dalej pokaże. Bo obecną drogę wybrała (z pewnością przy
udziale jakiegoś niezłego agenta z pomysłami) bardzo skuteczną.

Także bardzo dziękuję za zwrócenie uwagi. MK

> [...]
> 'Does she stare at you sometimes saying nothing? She is thinking: How the
> hell have I ever ended up with this ugly motherfucker?'-Chris Rock

Open Proxy - czyli wyższość treści nad tożsamością ;-)
Krupier
SZKIELETCZYZNA II...
Jak Cię " widzę " tak Cie demofotoopipodl(s)uję ;)
Można również tak