cellulitis

1. Data: 2003-06-16 07:24:25

Temat: cellulitis
Od: sofi <n...@n...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów!
Jestem tu po raz pierwszy i bardzo zależałoby mi na uzyskaniu informacji
dotyczącej cellulitisu, a mianowicie jak z tym świństwem walczyć. Z tego
co słyszałam nie jest to łatwa sprawa. Zastanawiam się dlaczego pojawił
się u mnie - uprawiam sport, dużo sie ruszam, nie jadam zbyt tłusto,
jestem szczupła.... więc dlaczego???
Może znacie jakieś skuteczne kosmatyki albo ćwiczenia?
Będę niezmiernie wdzięczna za wszelkie rady:)

pozdrawiam
sofi

--
"Kobieta, która nie może być brzydka, nie jest piękna." (Karl Kraus)

1. Data: 2003-06-16 07:59:14

Temat: Re: cellulitis
Od: "Aninha" <A...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jestem szczupła.... więc dlaczego???
> Może znacie jakieś skuteczne kosmatyki albo ćwiczenia?
> Będę niezmiernie wdzięczna za wszelkie rady:)

witam!
niestety zdarza sie to nawet szczuplym kobietom
to moze byc uwarunkowane genetycznie, albo plciowo :)
kobitki maja wiecej tluszczyku w oklicach pasa
tez jestem szczupla i mam "pomaranczowa" skorke
polecilabym ci zel Yves Rocher Lift Dynamic (termomodelujacy) wygladza on
skore juz po kilku dniach stosowania
ja jestem z niego zadowolona
wiadomo nie usunie on celulitu w 100% ale jest bardzo pomocny
niestety ma jeden mankament: nie mozna go stosowac na pekajace naczynka :(
no i cena ...ok 60 zlotych

pozdrawiam
Aninha

1. Data: 2003-06-16 08:19:54

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sofi" <n...@n...invalid> napisał w wiadomości
> [...]
> jestem szczupła.... więc dlaczego???
> Może znacie jakieś skuteczne kosmatyki albo ćwiczenia?
> Będę niezmiernie wdzięczna za wszelkie rady:)

witam
mam podobny problem ,jestem szczupła,ruszam sie,jem zdrowo,nie odchudzam sie
ani nie tyje gwałtownie.a mimo to mam cellitis.wszystkie kobiety go maja
nawet modelki ,wiem bo z nimi pracuje .
uzywam kremu Norel jst naprawde dobry,wydajny ,polski i cena ok 30 zl, za
ogormne pudło.naprawde polecam.ujednia skórę ,ma tez dzialanie
wyszczuplajace.
pozdrawiam
p.

1. Data: 2003-06-16 08:56:12

Od: sofi <n...@n...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-06-16 10:19, Użytkownik pamana napisał:

wszystkie kobiety go maja
> nawet modelki ,wiem bo z nimi pracuje .

Nie jest to wielkim pocieszeniem :( Wolałabym bez skrępowania wskoczyć w
fikuśny strój kąpielowy i wylegiwac się na plaży.

> uzywam kremu Norel jst naprawde dobry,wydajny ,polski i cena ok 30 zl, za
> ogormne pudło.naprawde polecam.ujednia skórę ,ma tez dzialanie
> wyszczuplajace.

Zapewne go wypróbuje. Koleżanka wspominała, że jest niezmiernie
zadowolona z tego nowego kremiku antycellulitis z Avonu. Macie jakieś
informacje na ten temaT?

pozdrowionka
sofi

1. Data: 2003-06-16 09:49:42

Od: "Vivienna" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Koleżanka wspominała, że jest niezmiernie
> zadowolona z tego nowego kremiku antycellulitis z Avonu. Macie jakieś
> informacje na ten temaT?

Moja mamuska go uzywa i jest zachwycona. Pierwsze opakowanie starczylo jej
na rowno 28 dni, skora jest wyraznie gladsza a i objetosci w udzie ubylo ...
jakies 2 cm. W tym miesiacu stosuje juz 2 opakowanie, mamy polowe miesiaca,
a obwod jej uda zmniejszyl sie o 1 cm.
Nie wiem na jakiej zasadzie to dziala, ale dziala .

Pozdrawiam
Vivienna

1. Data: 2003-06-16 09:58:01

Od: "Alicja" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vivienna" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
miesiaca,
> a obwod jej uda zmniejszyl sie o 1 cm.
> Nie wiem na jakiej zasadzie to dziala, ale dziala .

Zgadzam się !!! Używam tego kremu ja i kilka moich koleżanek, wszystkie
jesteśmy bardzo zadowolone :)

Pozdrawiam
Alicja

1. Data: 2003-06-16 09:59:29

Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam
> Vivienna
>
> Ja też go używam i polecam. Może tak spektakularnych efektów nie
zauważyłam ale skóra jest wyraźnie gładsza i jędrniejsza.
Elka

1. Data: 2003-06-16 10:48:10

Temat: Re: Re: cellulitis
Od: k...@w...pl (Kinga Błaszczak) szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16-06-2003 o godz. 11:49 Vivienna napisał(a):
> [...]
polowe miesiaca,
> a obwod jej uda zmniejszyl sie o 1 cm.
> Nie wiem na jakiej zasadzie to dziala, ale dziala .

Nie wiem jak to jest, ze na jednych dziala, a na drugich nie :(
Ja zuzylam wlasnie drugie opakowanie i nic :(

ki

Szukasz wyjazdu wakacyjnego? Sprawdź nasze oferty!
Nowy serwis w WP http://oferty.wp.pl/wakacje.html

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-06-16 14:52:23

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@w...pl (Kinga Błaszczak) wrote:

[ciach krem z Avonu]

> Nie wiem jak to jest, ze na jednych dziala, a na drugich nie :(
> Ja zuzylam wlasnie drugie opakowanie i nic :(

Właśnie, chyba należę do tych drugich. Fakt, mleczko łatwo się wchłania
i miło nawilża, ale nie likwiduje cellulitu.

I jeszcze jedno. Pliiiiiz!! Dziewczyny, nie mylcie cellulitu z
cellulitisem. To _nie_ to samo!

--
pozdrowienia od mips

1. Data: 2003-06-16 15:22:14

Od: "Kreska" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl

napisał w wiadomości
2...
> [...]
> i miło nawilża, ale nie likwiduje cellulitu.
>
> I jeszcze jedno. Pliiiiiz!! Dziewczyny, nie mylcie cellulitu z
a czym sie rozni jedno od drugiego???
pozdrawiam,
K.

> --
> pozdrowienia od mips

kostium kapielowy, czyli male OT
kosmetyki Pupa we Wrocławiu
Paski wybielające
Avene - wiem że już było :)
[WROC] VEET - wosk do depilacji - gdzie?