nie jedzcie mięsa

21. Data: 2017-08-18 18:52:16

Temat: Re: nie jedzcie mięsa
Od: Anai <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-11 o 20:38, Jivanmukta pisze:

> Zwierzęta cierpią, rośliny nie, dlatego Bóg zezwala na jedzenie roślin a
> zwierząt nie.
Który Bóg?

--
Pozdrówki
Anai

22. Data: 2017-08-19 04:38:22

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Anai" <a...@g...pl> wrote in message

> Który Bóg?

Nie wiesz?
Ten najważniejszy, jedyny prawdziwy, ten jego bóg, wymyślony...

23. Data: 2017-08-19 16:40:11

Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:

> "Anai" <a...@g...pl> wrote in message

> Nie wiesz?
> Ten najważniejszy, jedyny prawdziwy, ten jego bóg, wymyślony...

Tak, rzeczywiście Sai Baba jest najważniejszy i prawdziwy (ale nie
wymyślony!).

24. Data: 2017-08-19 18:34:24

Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:
> Dwa - pytałem raczej o to jak Ty CENISZ życie zjadanej istoty.
> W przypadku marchewki czy orzecha POZBAWIASZ żywą istotę życia.
> Jakoś wydawało mi się, że nie chcesz zabijać zwierząt bo cenisz ich życie
> bardziej niż życie roślin. Czy niewłaściwie interpretuję Twoją postawę?
>
> Czy życie krowy jest cenniejsze od życia komara lub od życia marchewki?
> A jeśli tak, to jaka jest hierarchia? Może życie komara jest cenniejsze
> od życia krowy? A może jednakowo ważne są wszystkie żywe istoty?

Myślę, że reinkarnującej duszy trudniej jest osiągnąć ciało krowy niż
komara, więc życie krowy jest cenniejsze niż życie komara. A komara
cenniejsze niż marchewki.
Dusza najpierw wciela się w roślinę, potem w zwierzę, potem w człowieka.

25. Data: 2017-08-19 19:01:49

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-19 o 18:34, Jivanmukta pisze:

> [...]
> cenniejsze niż marchewki.
> Dusza najpierw wciela się w roślinę, potem w zwierzę, potem w człowieka.

Czyli po śmierci dziadka córki mojej koleżanki jego dusza weszła w jej
ciało i stała się ona złym człowiekiem.

--
animka

26. Data: 2017-08-19 19:51:23

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:

> Czyli po śmierci dziadka córki mojej koleżanki jego dusza weszła w jej
> ciało i stała się ona złym człowiekiem.

Tutaj jest wszystko w miarę przystępnie wytłumaczone:

https://youtu.be/66_IQCTPZCI

--
Jarek

27. Data: 2017-08-19 22:12:52

Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

A pełna odpowiedź jest tutaj :
https://www.youtube.com/watch?v=cS3C862xfvw
))

28. Data: 2017-08-19 23:18:55

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tutaj jest wszystko w miarę przystępnie wytłumaczone:
>
> https://youtu.be/66_IQCTPZCI

Trochę posłuchałam, ale nie lubie Wysockiego. No i musiabym wytężać
uszy, to troche wyszłam juz z wprawy z jęz. rosyjskim.

Ale co tam!
Zobacz to, bo fajne i się pośmiejesz.
https://www.youtube.com/watch?v=9QYXVWbhGgM

--
animka

29. Data: 2017-08-20 16:27:14

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ze Stokrotki nie jedzcie.
Wieszowina, drub......, nawet dziczyzna jest lepsza, ta kupiona w
Stokrotce też.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

30. Data: 2017-08-20 18:33:31

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .08.2017 o 16:27 Stokrotka <o...@g...pl> pisze:

> Ze Stokrotki nie jedzcie.
> Wieszowina, drub......, nawet dziczyzna jest lepsza, ta kupiona w
> Stokrotce też.

Och, nie kryguj się tak!
Stokrotki są smaczne i zdrowe:

https://kuchnia.wp.pl/stokrotki-w-kuchni-do-zup-sala