Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
.pl!news.ipartners.pl!news.solutions.net.pl!not-for-mail
From: Marek Krużel <h...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: nie lubimy pijaczkow (...pijakow tez, ale to zupelnie inna historia)
Date: Thu, 22 Jul 2004 15:45:02 +0200
Organization: http://good.solutions.net.pl/ ;)
Lines: 97
Message-ID: <p...@g...pl>
References: <yPxJc.91282$Q74.18959@news.chello.at>
<p...@g...pl>
<3DCJc.95623$Q74.41427@news.chello.at>
<p...@g...pl>
<w4DJc.95998$Q74.29445@news.chello.at>
<p...@g...pl>
<8QEJc.97161$Q74.96046@news.chello.at>
<p...@g...pl>
<KPPJc.101399$Q74.3965@news.chello.at>
<p...@g...pl>
<3VTJc.102939$Q74.22138@news.chello.at>
<p...@g...pl>
<uIWJc.104292$Q74.89517@news.chello.at>
<p...@g...pl>
<IjYJc.105151$Q74.92554@news.chello.at>
<p...@g...pl>
<OruKc.118095$Q74.49678@news.chello.at>
<p...@g...pl>
<rxCKc.122014$Q74.84312@news.chello.at>
<p...@g...pl>
<2aaLc.132287$Q74.120096@news.chello.at>
<p...@g...pl> <msuLc.923$i27.53@news.chello.at>
<p...@g...pl>
<55ELc.3907$i27.1489@news.chello.at>
NNTP-Posting-Host: good.solutions.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: arrakis.solutions.net.pl 1090503900 98698 217.144.202.159 (22 Jul 2004
13:45:00 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...solutions.net.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 22 Jul 2004 13:45:00 +0000 (UTC)
User-Agent: Pan/0.14.2.91 (As She Crawled Across the Table)
Corporation: Daughters & Sons ;)
GG: 4515163
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:280721
Ukryj nagłówki
Thu, 22 Jul 2004 00:43:45 +0000 * kachna *:
>> Nie powiem co myślę.
>
> Wiem (że nie powiesz). Nie mów.
Czy pytanie wprost jest za trudne?
Tylko mi nie mów, że to wbrew naturze.;)
>> >> > Wiem, źle się wyraziłam. Nie miałam na myśli jakiegoś
>> >> > świadomego planowania, tylko takie działania procesora w tle...
>>
>> To jednak świadome planowanie, tylko na szczęście na mniejszą
>> skalę.
>
> Świadomie.... świadomie sięgam do lodówki, gdy jestem głodna. Jednak
> wcale nie zastanawiam się nad tym, że tak naprawdę zaspokojenie głodu
> nie jest moim celem. Moim celem jest przeżycie. Tak samo kocham się nie
> myśląc o przedłużeniu gatunku. ;) Nasza 'codzienna' świadomość
> obejmuje jedno, może czasem drugie dno. Ale pod nimi jakby się dobrze
> zastanowić znajdzie się jeszcze pięć innych....
Prawda.:) A te procesy w tle zagarniają cykle zegara? ;) I nie tylko.
I jeszcze im się zdaje, że ich decyzje, to ich 'prawo'.
>> [...]
>> >> To manipulacja bufonów.;)
>> >
>> > Ale jakże ludzka.
>>
>> E, jakby zwierzęcawa, tylko rozdęta.;)
>
> o tak! to te zwierzątka w nas, z których tak raczysz się nabijać ;)
Tym którym przydała by się refleksja najtrudniej przegadać.
>> [...]
>> > (.... widzisz, tym razem nie mrówki a pawie i jelenie ... ;))
>>
>> Człowiek jest jednak bardziej społeczny.
>
> Co to znaczy "społeczny"?
Uzależniony od innych.;) I uzależniający.
>> > Zniknięcie wymaga trzech rzeczy: koca pod drzwiami, czegoś na sen i
>> > gazu. Banalnie proste. Ach, i czwartej - nie liczenia się z
>> > innymi. Z tym gorzej.
>>
>> Ostateczne rozwiązanie. Czy zawsze dałoby się zapobiec?
>
> To był taki mój wredny, czarny humor.
Nie wiem, czy mnie interesują inne dna.
> Wracam myślami do pierwszego
> posta. Ale to prawda - gdybyśmy byli tylko uważniejsi patrząc na
> "bliźnich", wielu nieszczęść można byłoby uniknąć. Ale mało kogo
> to obchodzi, przecież to nie jego nieszczęście.
Fakt, albo w biegu z klapkami na oczy, albo w swojej fortecy.
>> Czy telewizja nie przyczynia się do dewaluacji życia ludzkiego?
>
> Według mnie tak, ale co z tego? :(
Cywilizacja odciąga człowiek od ludzi. Wszelkimi metodami.
>> Wszak to jest w interesie biznesu.;)
>
> ... jak wszystko co psuje się zaraz po upłynięciu terminu gwarancji. ;)
Ale coraz lepsze ~rzeczy powstają. Tylko ludzie jakby nie nadążają.
>> > To prawda, państwo, unia, koncern - to tylko nazwy. Ale wątek o
>> > koncernach szedł niedawno, ponarzekaliśmy i starczy ;)
>>
>> To ja o bohaterach reklam. Sprawiają wrażenie 'zamaskowanych' maszynek
>> do rozrywki. Czy w środku jest człowiek?
>
> A kto to jest "bohater reklam"?
Jak jest bohater filmu, to jest i bohater reklamy. Słowo bohater jest
tu bardzo na miejscu. To ten, z którym w zamyśle manipulautora mamy się
utożsamić, brać wzór, albowiem on dokonuje właściwych wyborów.
> Podobno człowiek jest we wszystkim co robi.....
Czasem tak trudno się doszukać, że chyba lepsza byłaby małpa.
> ... w Japonii odnotowano upał 31 stopni - nocą!!
Nawet mi nie mów.
Marek
|