Re: nie mam ogrodu :( - ale mam balkon - co robic ?

From: Gamon' <r...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: nie mam ogrodu :( - ale mam balkon - co robic ?
Date: Wed, 21 May 2003 14:20:57 +0200

Czesc!

Monfeo wrote:
> Wreszcie wlasne M z balkonem. Chcialabym by to bylo moje miejsce wypoczynku
> i relaksu, a nie przechowalnia rowerow czy tez suszarnia. Jestem o tyle w
> dobrej sytuacji, ze rodzice uprawiaja rozne sadzonki - wiec z kwiatami typu
> pelargonie, surfinie do skrzynek na balkon nie bylo by problemu. ALE mnie i
> mezowi podoba sie bardziej cos innego. Chcemy miec na balkonie jakies
> krzewy, niekoniecznie kwitnace, ale to jest nasz pierwszy "ogrod" i
> kompletnie nie wiemy jak zaczac, co by sie nadawalo. Moze na poczatek cos w
> [...]
Proponuje pomyslec o jakims winobluszczu - da w razie czego troche
ciania, a jak za duzo, to zawsze mozna przyciac (w wynajmowanym przeze
mnie poprzednio mieszkanou to sie dobrze sprawdzilo).
Fajne sa tez miniaturowe odmiany pomidorow - i ozdoba, i cos do
mozzarelli (male wymagania). Z pnacych (ktore od biedy moga zwisac) jest
fajna pewna odmiana nastrucji (jak chcesz, to sprawdze w domu, co to
dokladnie bylo). Ma male kwiaty, bardzo postrzepione, troche jak motylki
wygladaja - cudo! :)
Nie moze tez zabraknac jakichs sukulentow.

Pozdrawiam,
robal.