nie mogłam się powstrzymać :)

1. Data: 2007-01-24 15:25:46

Temat: nie mogłam się powstrzymać :)
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostałam dzisiaj maila z tymi oto słowy:
"przesylka z perfumem zostala wczoraj wyslana na Pani adres"

Perfum, jak widać, nadal ŻONDZI :).

Niech perfum będzie z Wami!

Maja

2. Data: 2007-01-24 16:22:19

Temat: Re: nie mogłam się powstrzymać :)
Od: "Caramilla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq4ty" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> Dostałam dzisiaj maila z tymi oto słowy:
> "przesylka z perfumem zostala wczoraj wyslana na Pani adres"
>
> Perfum, jak widać, nadal ŻONDZI :).
>
> Niech perfum będzie z Wami!

Hmm a jesteś pewna że dostaniesz pocztą perfumy (oryginał) a nie perfumę z
placu? Wydaje mi się, że uczciwi sprzedawcy wiedzą, co sprzedają... i nie
jest to perfum:/
K.

3. Data: 2007-01-24 18:00:22

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Caramilla" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Hmm a jesteś pewna że dostaniesz pocztą perfumy (oryginał) a nie perfumę z
> placu? Wydaje mi się, że uczciwi sprzedawcy wiedzą, co sprzedają... i nie
> jest to perfum:/

Pewnym można być tylko śmierci...
Jeśli bardzo jesteś ciekawa, to jutro czy pojutrze napiszę tu, czy to perfum
czy nie. Zresztą, ja mam drewniany nos i mogę nie poczuć różnicy, jedynie
oczy mogą mi podpowiedzieć, że coś z opakowaniem perfumu jest nie tak. No
chyba, że będzie śmierdział, to się zorientuję.
Ponadto można być uczciwym człowiekiem, a po polsku nie umieć mówić...

Maja

4. Data: 2007-01-24 18:05:49

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm a jesteś pewna że dostaniesz pocztą perfumy (oryginał) a nie perfumę z
> placu? Wydaje mi się, że uczciwi sprzedawcy wiedzą, co sprzedają... i nie
> jest to perfum:/

Obawiam się, że jesteś w mylnym błędzie. Paru renomowanych allegrowych
handlarzy zapachami tak właśnie pisze ("Chanel 5 czysty perfum"), bądź
pisywało.

Przy czym nieznajomość tego, co się sprzedaje, nie zawsze jest wadą. Taki
jeden miewa rarytasy w mini-cenach, bo nie ma pojęcia, co to jest...

--
JoP

5. Data: 2007-01-24 20:08:18

Od: księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> napisał w wiadomości

> Obawiam się, że jesteś w mylnym błędzie.

"mylny błąd" to błąd, czy nie błąd?
:)
Teli.

6. Data: 2007-01-24 20:41:02

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:ep8ecl$oqv$1@atlantis.news.tpi.pl...
> "mylny błąd" to błąd, czy nie błąd?

Nie, to mem:
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=%22mylnym+b%C5%8
2%C4%99dzie%22&btnG=Szukaj+w+Google&lr=

--
JoP

7. Data: 2007-01-24 21:15:10

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Mem? Ja bym tego memem jako tako nie nazwała, ale ja się może słabo znam.
To się chyba nazywa błędem tautologicznym czy też pleonazmem, nie chce mi
się teraz sprawdzać różnicy. Uwielbiam stwierdzenia typu fakt autentyczny,
dalsza kontynuacja, podskoczenie do góry, zeskoczenie w dół oraz cofnięcie
do tyłu. Chociaż... mój kolega powiedział kiedyś "cofnij do przodu"...

Maja

8. Data: 2007-01-24 22:12:31

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mem? Ja bym tego memem jako tako nie nazwała, ale ja się może słabo znam.
> To się chyba nazywa błędem tautologicznym czy też pleonazmem, nie chce mi
> się teraz sprawdzać różnicy.

Tak, to jest pleonazm. Co nie zmienia faktu, że akurat ten się
rozprzestrzenia jak mem i jest świadomie używany przez "zarażonych memem".

--
JoP

9. Data: 2007-01-25 07:15:14

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, to mem:
> http://www.google.pl/search?hl=pl&q=%22mylnym+b%C5%8
2%C4%99dzie%22&btnG=Szukaj+w+Google&lr=

Aaaaaa!!!! Natchnęłaś mnie do wpisania w gugla słowa "perfum". Patrzcie co jest
na pierwszym miejscu:
http://www.perfum.pl/

Kaśka (oszołomiona)

10. Data: 2007-01-25 07:17:25

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> http://www.perfum.pl/

I jeszcze:
http://sklep.bies.com.pl/product_info.php?products_i
d=41&osCsid=8987a7e927f255c40ff55482cca901ac
:)

Kaśka

[Kraków] Poszukiwana fryzjerka
Gdzie nakładacie perfumy?
Dobry fryzjer-Kraków
Vibra tone z TV Marketu
pytanie- a co sądzicie o eveline cosmetics ?